Women Love Dresses

19:41

Sukienka to najbardziej kobieca część garderoby. Za pewne wiele z Was ma ich kilkanaście w szafie. Po ostatnim poście możecie się domyśleć, że uwielbiam tą część garderoby, co roku gdy nadchodzi wiosenno - letni sezon popadam w zakupowy szał z czego większość to właśnie sukienki oraz spódnice w różnych fasonach od mini przez midi aż po maxi ;) te eleganckie, wieczorowe oraz lekkie, zwiewne na codzień!
Uwielbiam sukienki za to iż same w sobie bywają na tyle charakterne, że wystarczą tylko odpowiednie dodatki aby zaakcentować całą stylizację.
Poniżej przedstawiam Wam różne modele sukni, sukienek oraz spódnic,  które mnie w tym roku oczarowały oraz zainspirowały swoimi fasonami oraz kolorami wzbogacone o zdjęcia moich dwóch ulubionych sukienek, które nabyłam tej zimy ;)

You Might Also Like

9 komentarze

  1. wspaniałe sukienki nam pokazałaś, rzeczywiście są na tyle charakterystyczne że za dużo dodatków psułoby ich nadzwyczajny efekt. zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to poklikaj reklamówki. odwdzięczam się zawsze jak tylko mogę :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta 1 jak księżniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow niektóre z nich to wręcz dzieła sztuki <3 a ta cekinowa na Tobie to idealna mała czarna ...każda kobieta powinna mieć choć jedną taką w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miłe słowa :) Polowałam na nią od listopada, ale była trochę droga więc czekałam na przecenę i opłacało się z 49€ została przeceniona na 13€ :D
    Pozdrawiam serdecznie Dagmaro :*

    OdpowiedzUsuń
  5. SJP wygląda pięknie w tej sukience !;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak ;) Uwielbiam ją, zazwyczaj wygląda pięknie we wszystkim :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Gdybym mogła, chodziłabym cały czas w sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. GENIALNA WIOSNA!

    pozdrawiam:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe