Mini Bags

20:11

Jak wiadomo, żadna kobieta nie wyjdzie z domu bez torebki ;)
Na dzień wybieramy duże torebki, które pomieszczą wszelkie nasze niezbędne rzeczy. Lecz to właśnie malutka i wdzięczna torebeczka jest obiektem westchnień milionów kobiet. Wybór owej jest ogromny. Mogą być wykonane ze skóry,  materiału,  a nawet plastiku czy też metalu. Nosimy je w ręce lub na długim pasku, są gładkie jak i również wysadzane kamieniami lub ćwiekami jedyne co je łączy to - rozmiar! Małe torebki czasem bywają nie praktyczne, ale nie na daremno wzięło się przysłowie,  że małe jest piękne :)
Przygotowałam dla Was kilka kolaży z najmodniejszymi "mini bags" na sezon wiosna/lato 2014 znanych projektantów tj. Michael Kors & PRADA.
Na końcu chwalę się moją ostatnią zdobyczą jaką nabyłam kilka miesięcy temu w ramach prezentu urodzinowego.

A Wy wybrałyście już swoją mini bag na zbliżający się coraz większymi krokami sezon Spring/Summer'14?

You Might Also Like

9 komentarze

  1. wow i love those bags! my favourite are the prada ones :)
    kisses
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. All are beautiful but I the most I like PRADA <3
      :)

      Usuń
  2. właśnie jestem na etapie poszukiwań małej koperty ale niestety nie jest to łatwe :/ problem w tym że albo torebka nie do końca mi się podoba albo ( i tak niestety jest z wieloma modelami Korsa czy Furli ) wszystko jest perfekcyjne tylko napis zamiast być metalowy jest zrobiony farbką ...szok jak dla mnie :/

    świetne inspirki <3 !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki, no ja tez mam zawsze problem z wyborem odpowiedniej torebki, dlatego etap poszukiwan tej odpowiedniej zawsze dlugo trwa, zakochalam sie w mini pradzie lecz niestety ''ciutke'' za droga ;) Co do MK to poki co jestem ze swojego bardzo zadowolona, torebka jest wygodna, prezentuje sie dobrze i pasuje do wszystkiego.
    Pozdrawiam serdecznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. love love love
    www.supongoestilo.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  5. biorę wszystkie :) chyba jak każda kobieta kocham torebki, a te przedstawione przez Ciebie sa poprostu piękne ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe