Spring in Munich!

17:29

Wczorajszy wiosenny dzień i temperatura wskazująca w Monachium 18 stopni na plusie spowodowały iż chciałoby się już założyć letnie, zwiewne sukienki oraz sandałki i poczuć się jak na jednej z ciepłych wysp. Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę doczekać się lata, słonecznych dni i ciepłych wieczorów. Lato to zdecydowanie "moja" pora roku i wtedy właśnie mam największe pole manewru w wyborze swojej garderoby gdyż nie trzeba się zasłaniać kurtkami czy też płaszczami.
Wczorajszego dnia postanowiłam wybrać się na miasto aby popatrzeć co moje ulubione sieciówki mają do zaoferowania ;) Nie mogłam nacieszyć oczu i najchętniej już teraz wykupiłabym połowę wiosennej kolekcji :p ale jednak rozsądek wziął górę nad emocjami... poczekam jednak jeszcze na pierwsze przeceny ;)
Dzielę się z Wami moimi pierwszymi pomysłami na wiosenną stylizację,  chociaż w głowie już milion pomysłów i czekam na Wasze opinie oraz propozycje...

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Piękna ta plisowana spódnica - solejka :D Bardzo lubię taki styl

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) rowniez mnie zachwycila <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Bardzo fajne zdjęcia :)
      Pozdrawiam,
      KAMIL

      Usuń
    3. Dziekuje Kamson :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Swietna stylizacja, szczególnie druga <3

    http://agabierkophotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta biała sukienka, świetnie w niej wyglądasz :)

    Z przyjemnością obserwujemy i zapraszamy do nas 5waystobepretty.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna spódniczka i sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jej dziękuję za tak miłe słowa <3 :* fajne sety , mój faworyt to zdecydowanie plisowana spódniczka <3 pięknie w niej wyglądasz !

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódniczka w paski mistrz! :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe