CLINIQUE Moisture Surge CC Cream

11:16

Od pewnego czasu szukałam lekkiego kremu do twarzy, który poprawi koloryt mojej skóry i będzie mi służył na codzień zamiast ciężkich podkładów.
Trzy miesiące temu skusiłam się na zakup kremu CC firmy CLINIQUE i nie żałuję swojej decyzji. Z ręką na sercu mogę Wam polecić owy produkt
Krem nawilża, wygładza oraz chroni naszą skórę. Matowa szara cera staje się jaśniejsza i rozświetlona, a zaczerwienione plany ulegają redukcji. Niedoskonałości są natychmiast korygowane, dzięki czemu twarz zyskuje nieskazitelny wygląd. Beztłuszczowa formuła nawilża,  a ochrona przeciwsłoneczna sprawiają, że skóra na długo zachowuje zdrowy wygląd.

A czy, któraś z Was również wypróbowała ten produkt? Jestem ciekawa Waszych opini!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe