Emerald Green

16:11

Odcień szmaragdowej zieleni uwielbiam od zawsze, kolor ten pasuje do każdego typu urody, idealnie prezentują się w nim brunetki, blondynki a rude wręcz cudownie :)
Ładnych pare lat temu kupiłam w H&M piękną szmaragdową tunikę, z którą niestety pare sezonów temu musiałam się już pożegnać, nad czym do tej pory ubolewam.
Emerald Green czyli w tłumaczeniu szmaragdowa zieleń został ogłoszony przez firmę Pantone Inc. kolorem roku 2013, zdominował wybiegi takich domów mody jak GUCCI, Burberry czy Kenzo podczas pokazów wiosna 2013, mnie ujmuje do tej pory. W swojej szafie mam kilka rzeczy w tym odcieniu, które uwielbiam, a teraz przyszedł czas na znalezienie idealnych dodatków do mieszkania ;)
Ten wspaniały i elegancki odcień pięknie komponuje się z bielą, srebrem czy też złotem ale nie tylko.
Jestem właśnie na etapie urządzania więc może podzielicie się ze mną swoimi pomysłami oraz inspiracjami?!
Ja dziele się z Wami moimi!

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Emerald Green is my favorite too :) Thanks for your visit at www.way2dress.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  2. sama mam rudawe włosy i fakt, w takim kolorze czuję się najlepiej :)
    pozdrawiam!
    http://style-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam czesciej ;)

      Usuń
  4. piękne inspiracje! zieleń jest fantastyczna:*))

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe