Escape from the city #White linen dress hit this summer

13:00

Nie dawno ktoś zapytał mnie jak długo mieszkam już w Monachium i wiecie co? Nie umiałam odpowiedzieć na to pytanie, trochę straciłam rachubę, ale będzie już 8 lub 9 lat. Myśl ta mnie przeraziła ponieważ uświadomiłam sobie po raz kolejny jak ten czas szalenie szybko leci. Czasami za szybko. Z drugiej strony uświadomiłam sobie jak dobrze mi się tutaj mieszka i żyję, jak bardzo pokochałam to miasto, a szczególnie jego okolice. Dlatego w tym poście zabieram Was w kolejne miejsce, które zauroczyło mnie jak tylko tutaj się przeprowadziłam. Mowa tutaj o jeziorze Plansee, jednym z pierwszych, które tutaj poznałam. Od tamtego czasu, regularnie tutaj wracamy aby odpocząć od zgiełku miasta i oczywiście nacieszyć oczy tymi pięknymi widokami. Pamiętam jak pierwszy raz ujrzałam tą niesamowicie turkusową taflę wody, było to po powrocie z Chorwacji, więc widok od razu skojarzył mi się z tym krajem. Jezioro Plansee leży w Austrii w regionie Tyrol, jednym z najbardziej popularnych regionów tego kraju, który zarówno latem jak i zimą ma wiele do zaoferowania. Potężne pasma górskie z ponad 500 szczytami o wysokości powyżej 3000 m n.p.m, przepiękne doliny, ok. 25 000 km szlaków turystycznych oraz wieloma naturalnymi jeziorami. Jednym z nich jest właśnie Plansee, które leży na granicy Niemiec i Austrii. Będąc w okolicach Garmisch Partenkirchen warto odwiedzić to miejsce, nawet z samego Monachium wcale nie jest tutaj aż tak daleko, jakieś ponad 100 km, ale już trasa sama w sobie jest wspaniała, a po drodze można zajechać do jednego z Pałaców Ludwika II zwanym Linderhof. Bawaria ma naprawdę wiele do zaoferowania i warto spędzić tutaj nie jeden urlop. Oprócz samego jeziora chciałam również podzielić się z Wami moją letnią stylizacją z białą, lnianą sukienką w stylu boho w roli głównej, która na marginesie chyba zostanie jedną z moich ulubionych stylizacji tego sezonu. Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę udanego weekendu!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe