Sezon na Kimono - Look na Plażę

13:00

Kimono, czy ta nazwa także kojarzy Wam się od razu z Japonią? Ja ma od razu przez oczami piękne Azjatki w swoich rodowych strojach. Kimona od zawsze wzbudzały moje zainteresowanie w temacie mody. Zastanawiało mnie tylko jakby można je nosić w naszej europejskiej kulturze? Odkąd ten trend już jakiś czas temu wszedł na stałe w nasze europejskie kręgi, rzecz stała się jasna. Swoje pierwsze kimono kupiłam w 2014 roku na wyprzedaży w River Island, idealnie posłużyło mi jako okrycie na plaży w Dubaju gdy po raz pierwszy poleciałam tam w 2015. W tym sezonie postawiłam na maxi kimono, które również dorwałam na zimowej wyprzedaży tym razem w Zarze. Sprawdziło się równie dobrze podczas wakacji w Tajlandii. Lubię tego typu oryginalne okrycia. Nadają stylizacji charakteru, a w tym przypadku uchroniło mnie od porannych, ostrych promieni słonecznych, a podczas śniadania w hotelowej restauracji, okryłam się, aby kulturalnie wyglądać podczas śniadania i nie świecić „golizną”. W tego typu krajach upały dają się we znaki, co jednak nie uprawnia nas do biegania 24/h w bikini. Nie wiem jak Wy, ale ja osobiście nie znoszę widoku zbyt roznegliżowanych turystów w miejscach typu, bary czy restauracje, nawet jeśli są to otwarte knajpy na plaży. Kimono można wykorzystać nie tylko jako plażową stylizację, śmiało możemy je nosić do codziennych, casualowych strojów, idealnie będzie wyglądało do jeansów i lekkiego topu na letnie wieczorne wyjście na miasto. Pod warunkiem, że lubicie taki styl. Lubicie? Czy wolicie bardziej proste stylizacje?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe