Morning outside the City #Strawberry Field

23:22

Myślę, że już oficjalnie można powiedzieć, że lato w pełni. Udowadniają to wysokie temperatury, słoneczne dni oraz... oczywiście sezon na truskawki. Oprócz tych sklepowych, możemy także kupić te na polach truskawkowych albo po prostu spędzając miło czas i wspominając dzieciństwo, samemu nazbierać sobie koszyczek. Na taki pomysł wpadł w ostatni weekend mój mąż i wiecie co? To był cudowny poranek. Wsiedliśmy na rowery i pojechaliśmy na truskawki. Ten dzień nie mógł się lepiej zacząć. A po powrocie od razu zrobiłam przepyszny i świeży koktajl truskawkowy... uwielbiam!!! Przy okazji pole truskawkowe okazało się fajnym tłem i pomysłem na zdjęcia, której jednak tym razem robiliśmy spontanicznie telefonem. Pomimo, że tego dnia pogoda nie zapowiadała się słoneczna, przez co mój nastrój rano był trochę wisielczy, mój mąż tym pomysłem uratował mi dzień, a potem i tak wyszło słońce i spędziłam miłe popołudnie z dziewczynami nad jeziorem. Warto doceniać takie małe momenty i chwile z bliskimi, a szczególnie warto świadomie umilać sobie każdy dzień, jakąkolwiek drobnostką.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe