Amazing Bavaria

20:07





Na moim kanale You Tube pojawił się właśnie nowy film, tym razem trochę z innej bajki niż zazwyczaj. Nie jest to film typowo podróżniczy, choć znajdziecie w nim uchwycone w tle piękne okolice Garmisch Partenkirchen. Tym razem chciałam spróbować czegoś innego dlatego sfilmowałam moją koleżankę z trochę innej perspektywy i zwróciłam większą uwagę na jej stylizację oraz szczegóły całego outfitu. Bardzo podoba mi się efekt końcowy, Sabrina również była zachwycona. A teraz ciekawa jestem waszej opinii?! Co najważniejsze użyłam tutaj po raz pierwszy kadrów z drona co nadało całemu filmowi nieco inny i ciekawszy wymiar. Piszcie jak Wam się podoba, tutaj na YT oraz na Instagramie, przyda mi się Wasza opinia, ponieważ chciałabym zająć się tym na poważnie. Pozdrawiam wszystkich moich czytelników!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe