Spring News #Outfit in Pink Coat

18:27

W tym wpisie chcę Wam przedstawić jedną z moich ulubionych wiosennych stylizacji, której podstawą jest wygoda, ale również modny look. Kocham modę i Ci, którzy mnie znają dobrze o tym wiedzą dlatego nie powinno nikogo dziwić, że nawet wybierając się w góry dbam o to aby dobrze wyglądać. Co w ogóle oznacza dobry wyląd? Dobry wygląd to taki, który daje nam poczucie komfortu, aby jednak poczuć się komfortowo musimy czuć się pewnie, pewnie swojego wyglądu, a więc nie warto przesadzać, czyli warto postawić na minimalizm, który zawsze był, jest i będzie modny. Wielu z Nas wydaję się to zapewne nudne, zwykłe jeansy, t-shirt, lecz dobrze dopasowane i dobre jakościowo dadzą nam zamierzony efekt i poczucie, że dobrze wyglądamy.

Główną rolę gra tutaj płaszcz w bardzo modnym w tym sezonie odcieniu kwarcowego różu, jest dosyć elegancki, ale świetnie prezentuje się w luźnych casualowych, codziennych stylizacjach co próbowałam udowodnić w tej stylizacji.
Do niego wybrałam jasne idealne na tą porę jeansy i zwykły biały t-shirt, takie połączenie musi zawsze dobrze wyglądać, obuwie wybrałam wygodne ze względu na to iż byłam nastawiona na długie spacery, całość dopełniłam apaszką, która nadała oryginalności oraz szczyptę elegancji całemu lookowi.
Ten t-shirt to zdecydowanie moje odkrycie sezonu, wreszcie znalazłam swój idealny biały t-shirt!
Płaszcz - ZARA t-shirt - COS Jeansy - LEVIS Sneakers - CONVERSE Apaszka - H and M (bardzo stara kolekcja) Co sądzicie o takiej stylizacji? Jestem ciekawa Waszych opinii. Piszcie w komentarzach! Miłego weekendu Kochani!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe