Hello May! #Spring Wardrobe

23:26

Maj to jeden z tych miesięcy, na które czekamy z niecierpliwością, długo wyczekiwana majówka i kilka dni wolnego od pracy oraz codziennych obowiązków, czas aby naładować baterie i wreszcie upragnione słonecznie i coraz dłuższe dni, co do tego słońca to chyba trochę przesadziłam, bo póki co u mnie pogoda w kratkę, a majówka była bardzo deszczowa. Niebawem pojawią się nowe wpisy jak tylko ogarnę te setki zdjęć. Tymczasem przygotowałam kilka fotek z nowościami w mojej wiosennej garderobie.

Kwarcowy róż zawładnął tym sezonem! We wszystkich znanych sieciówkach od razu rzucają nam się w oczy sukienki, spodnie, koszule itp. w tym właśnie odcieniu. Od zawsze uwielbiam delikatny odcień różu, a już szczególnie w sezonie wiosenno - letnim gdzie idealnie sprawdza się w codziennych stylizacjach, rozjaśniając i dodając świeżości naszemu wyglądowi po uporczywej, szarej i długiej zimie. Dlatego tej wiosny zainwestowałam w elegancki jasno różowy płaszcz o ciekawej teksturze materiału, który idealnie sprawdzi się w codziennych stylizacjach oraz w tych bardziej oficjalnych, już mam wiele pomysłów z czym mogłabym go nosić, może uda mi się kilka z nich sfotografować i podzielić się nimi z Wami.
Kolejnym nowym łupem jest biała marynarka o nieco dłuższym fasonie, którą dorwałam już na przecenie w MANGO. Uwielbiam marynarki, nigdy mi się nie znudzą, można je łączyć tak samo ze sportowymi rzeczami jak i z eleganckimi, z trampkami oraz ze szpilkami a i tak zawsze dobrze wyglądają. Inwestując w dobrze dopasowany żakiet możemy mieć pewność, że w każdym stroju będziemy dobrze wyglądały, jest to idealny dodatek do każdej stylizacji nadający klasy i szyku, więc nie warto na tym zakupie oszczędzać, a przy odrobinie cierpliwości znajdziemy je w sezonie przecen w wielu sieciówkach, osobiście polecam ZARE, kupuje tam dobrze dopasowane żakiety o równie dobrej jakości po połowie ceny.
O tych srebrnych butach marzyłam już w zeszłym sezonie, ale jakoś nie umiałam się zdecydować na ich zakup, myśląc że pewnie w następnym będą już nie modne i wyrzucę tylko pieniądze w błoto, w tym sezonie nie mogłam już dłużej się powstrzymać i zainwestowałam w te z ZARY, ponieważ dalej nie jestem pewna jak długo w nich pochodzę stwierdziłam, że nie będę kupowała tych za ponad 400 zł skoro te z mojej ulubionej sieciówki prezentują się równie pięknie, jedynym mankamentem jest to, że są ze sztucznego tworzywa, co obniża komfort chodzenia.
Moim odkryciem tego sezonu jest idealny biały t-shirt, którego do tej pory nie umiałam znaleźć, ale moja cierpliwość i wytrwałość w poszukiwaniach została wynagrodzona (hehe), 100 procent bawełna, świetny krój i co najważniejsze po praniu nie przesuwają się szwy, krój pozostaje taki jaki był. Niby zwykły biały t-shirt, ale jak dobrze się prezentuje, idealny do marynarki, jeansów i wielu innych części garderoby, a więc kolejna rzecz, w którą warto zainwestować. Różowy płaszcz - ZARA Biała marynarka - MANGO Biały t-shirt - COS Różowy t-shirt - ZARA Buty - ZARA Okulary - RAY BAN Jeansy - LEVIS A w co Wy zainwestujecie na najbliższy sezon?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe