Souvenirs from Italy #Accessories for Spring

09:20

Souvenirs, czyli pamiątki kupujemy najczęściej będąc na wakacjach, aby mieć coś co przypomni nam te wyjątkowe i miłe chwilę z miejsc, które Nas oczarowało.
Ja osobiście kolekcjonuję magnesy na lodówkę lub kupuję regionalne przyprawy, nie wyobrażam sobie wrócić z Włoch bez dobrego wina oraz Oliwy z Oliwek Extra Vergine. 
Oczywiście najpiękniejszą pamiątką dla mnie są zdjęcia, których pstrykam na potęgę, a po powrocie wybieram kilka, wywołuję i oprawiam w ramkę. Nie ma cenniejszej dla mnie pamiątki niż uchwycone w obiektywie wyjątkowe chwile!

Będąc już poraz kolejny nad Gardą oraz w Weronie nie kupowałam kolejnego magnesu tym razem postawiłam na coś bardziej praktycznego.

Od dawna szukałam idealnych okularych słonecznych - aviatorek i od dawna podobały mi się te od firmy Ray Ban. Podczas wielkanocnego pobytu we Włoszech jedna z włoskich firm optycznych obchodziła swoje 150-lecie i z tej okazji oferowała od 30% do 50% zniżek na prawie cały asortyment, długo się nie zastanawiałam nad zakupem.
Błyszczyk firmy DIOR kupiłam bardziej z potrzeby uzupełnienia kosmetyczki wiosennymi kolorami, choć kolor który wybrałam jest neutralny i pasuje na każdą porę roku. Po kilku tygodniach jego stosowania uważam, że to był dobry zakup. Błyszczyk sprawdza się idealnie, uwielbiam go łączyć z ulubionymi szminkami ponieważ ślicznie nabłyszcza usta, a na codzień używam go bez pomadki i bardzo ładnie, delikatnie podkreśla codzienny makijaż.

A jakie Wy wybieracie pamiątki z wakacji? Jaki macie sposób na upamiętnienie waszych wyjątkowych chwil? Piszcie w komentarzach!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe