Welcome March! Ready for Spring?

16:17

Meteorologiczna wiosna zawitała do Nas kilka dni temu lecz za oknem nadal nic na nią nie wskazuję, poza tym, że daje się już odczuć, że dzień coraz to dłuższy i przy odrobinie szczęścia trochę więcej słońca. Jedynie zmienne opady deszczu ze śniegiem przypominają nam, że zima nadal trwa i chyba szybko nie pozwoli nam na już dość długo oczekiwaną zmianę garderoby. Co prawda szarości będą modne rownież w nadchodzącym wiosennym sezonie, ale osobiście nie mogę się już doczekać aby łączyć je z nieco żywymi kolorami oraz lżejszymi tkaninami oraz delikatnym obuwiem. Zdecydowanie mam już dosyć zimy, ciepłych kurtek, płaszczy i grubych swetrów! Mam już dosyć nie tylko ciemnych kolorów w mojej szafie, ale rownież w kosmetyczce, konkretnie mam tutaj na myśli maniciure. Zadbane dłonie oraz paznokcie to dla mnie priorytet przez cały rok bez wyjątku, nie ma miejsca szczególnie na zaniedbane paznokcie. Moje drogie Kobiety pamiętajcie, że to nasza wizytówka! Zastanawiam się czy to już mój wiek czy to, że mój gust i styl ewoluuję i z biegiem lat oraz wielu doświadczeń, wyborów lepszych jak i gorszych coraz mniej podobają mi się wszelkie zbyt kolorowe akcenty w stylizacji, dotyczy się to również sfery kosmetycznej, dlatego od jakiegoś czasu stawiam na jak najbardziej naturalne kolory. Owszem lubię zaszaleć z kolorem pod warunkiem, że będzie to tylko jeden wyróżniający się szczegół. Uwierzcie, że czasem prostej klasycznej stylizacji nie wiele potrzeba, aby ją ożywić i nadać jej oryginalności, mam tutaj na myśli maniciure lub mocny kolor na ustach. Osobiście jeżeli chodzi i kolor stawiam na czerwień lub róż w różnych ich odcieniach, które warto się nauczyć odpowiednio wybierać do danej pory roku, po za tym uwielbiam naturalne odcienie na paznokciach, wszelkie odcienie nude i w tym właśnie wpisie chcę Wam zaprezentować swoją kolekcję lakierów do paznokci firmy ESSIE Na nadchodzący sezon zdecydowanie moim faworytem został kolor BACHELORETTE BASH! Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Idealny odcień różu w kolorze wpadającym w fuksję już po pierwszym nałożeniu prezentuję się prześlicznie! Mam różne zdanie na temat lakierów firmy ESSIE, nie wiem czy to zależy od koloru, ale nie które są mnie trwałe czego nie mogę zarzucić wyżej wymienionemu, ponieważ utrzymuje się na paznokciach do tygodnia, za co dodatkowy plus. Poniżej kolory (od lewej) 1. LIMO-SCENE 2. SPIN THE BOTTLE 3. BACHELORETTE BASH 4. MUCHI, MUCHI 5. FIJI 6. MADEMOISELLE 7. BLANC Są to zdecydowanie moje ulubione kolory, których używam praktycznie przez cały rok. Odcienie są delikatne, eleganckie i pasują do każdej stylizacji. A jakie są Wasze ulubione kolory na paznokciach? Chętnie poczytam Wasze propozycje! Pozdrawiam i miłego niedzielnego popołudnia Wam życzę.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe