Memmories from 2015... It was amaizing Year!

00:44

Czy Wy również macie wrażenie, że im człowiek starszy tym lata szybciej mijają?
Kiedyś nie mogłam doczekać się aż skończę 18 lat, żeby móc być już dorosłą, ale co ta dorosłość tak naprawdę oznacza? Teraz gdy minęło prawie 12 lat wciąż nie jestem pewna czy umiem odpowiedzieć na to pytanie ;) w każdym bądź razie czas ten zleciał w mgnieniu oka, pomimo upływu lat nie czuję się o wiele starsza pomimo iż dowód osobisty mówi co innego ;) Myślę, że istotne jest jak czujemy się sami ze sobą, bo można mieć 90 lat a duszę i werwę nastolatka lub odwrotnie. 
Ja tam wciąż czuję się jak 25-latka, wciąż ciekawa świata oraz żądna przygód lecz pomału dążąca do stabilności i ustatkowania ;) Jak to mówią każdy wiek ma swoje prawa, ja chyba śmiało mogę powiedzieć, że każde z nich w pełni wykorzystałam i dzięki bagażom doświadczeń im jestem starsza tym lepiej poznaję siebie samą i wiem czego od życia chcę.
A więc wszyscy, którzy są również przed 30-stką: nie obawiajcie się wieku i nie słuchajcie  o tym jaki to już człowiek w tym wieku jest stary, bo to nie prawda, to najlepszy wiek i okres dla kobiety! To w tym okresie osiągamy stabilność zawodową, finansową, znamy siebie na tyle, że jesteśmy pewniejsze siebie, znamu swoje miejsce oraz cele, do których wytrwale dążymy i mamy świadomość, że nie ma rzeczy niemożliwych oraz z łatwością możemy zinterpretować to czego tak naprawdę od życia chcemy.
Nie wiem co Wy o tym sądzicie, ale ja osobiście tak mam ;)
To tak krótko na temat upływu czasu! Ciekawa jestem jakie są Wasze opinie, są tutaj jakieś 30-latki? Piszcie jak Wy znosicie okres przed 30-stką ;)

A tym czasem chciałam zdać krótką relację z zeszłego roku, w którym trochę się działo.
Między innymi spełniłam swoje marzenie o wyjeździe do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, zwiedziłam wspaniały Dubai oraz Abu Dhabi, poznając trochę kulturę arabską oraz współczesne życie toczące się jeszcze niespełna 30 lat temu na pustyni, a dzięki otwartości na inne kultury oraz współczesny świat mogłam podziwiać niesamowitą nowoczesność i jej architekturę oraz nieco przesadzony luksus. Ta mieszanka starej kultury, zasad i historii oraz dzisiejszy luksus i bogactwo Emiratów potrafi zrobić wrażenie, napewno warto odwiedzić to miejsce i pozwolić na wyrobienie sobie swojego zdania na temat świata oraz życia na Bliskim Wschodzie.

Kolejnym wydarzeniem minionego roku i to najbardziej istotnym oraz najwspanialszym były oczywiście zaręczyny. Tak, już od ponad 7 miesięcy jestem zaręczona, a przygotowania do ślubu trwają! To był naprawdę wyjątkowy dzień, pełen wrażeń i emocji, który zapadł mi głęboko w sercu. Pomijając fakt, że bardziej romantyczniej nie mogłabym sobie wyobrazić tego dnia, równie ważne było dla mnie, że oboje mogliśmy dzielić ten moment z bliskimi, którzy sprawili nam ogromną niespodziankę, wzbudzili jeszcze większe emocje co dodało temu dniu jeszcze większego znaczenia. Jestem za to ogromnie wdzięczna! Ahh na samo wspomnienie o tym dniu aż  łza się w oku kręci...

Kolejne spełnione marzenie, to marzenie mojego narzeczonego, którym był wyjazd na wyścig Moto GP do SanMarino Misano aby zobaczyć na żywo jak ściga sie jego idol dr Valentino Rossi, co przy okazji również i mnie sprawiło ogromną i niespodziewaną frajdę. Lubię motory, ale nie przypuszczałam, że aż tak bardzo mi się spodoba, chętnie bym brała minimum raz w roku udział w tym wyścigu ;)

Rok 2015 był rokiem pełnym wrażeń, zarazem pozytywnych jak i negatywnych, ale takie już jest życie, nie może być wiecznie kolorowo, równie ważne jest poradzić sobie z tymi złymi i mniej przyjemnymi rzeczami oraz sytuacjami, wtedy także śmiało możemy być dumni z siebie, że pokonaliśmy przeciwności losu, bo co nas nie zabije to nas wzmocni.
Ważne aby się nie poddawać i osiągać swoje cele oraz marzenia, nie rezygnować z nich, nie przekładać bo czas tak szybko leci, że za chwilę się obudzimy i bedziemy żałować, że wielu rzeczy nie spróbowaliśmy.

Nie bójmy się walczyć o swoje marzenia!!!
Z tą puentą zostawiam Was z kilkoma jeszcze zdjęciami z zeszłego roku.
Pozdrawiam Kochani!

Enjoy!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe