Makijaż dzienny i kilka kosmetyków, z którymi tak szybko się nie rozstanę!

20:30

Makijaż to nie odłączny element naszego codziennego rytuału. Odpowiednio dobrany do naszej cery dodaje nam tylko samych plusów oraz sprawia, że wyglądamy świeżo, promiennie i kobieco.
Osobiście wychodzę z założenia, że ten element codziennej pielęgnacji powinien towarzyszyć prawie każdego dnia i zdecydowanie każdej kobiecie!
Nie zgodzę się z opiniami, że kobieta najlepiej wygląda bez makijażu, owszem przesadzony oraz źle dobrany do okazji może tylko pogorszyć nasz wygląd dlatego tak ważne jest aby poznać podstawy dziennego makijażu oraz dobrać odpowiednie produkty do cery a wtedy osiągniemy już połowę sukcesu i zamiast straszyć wszyscy będą się uśmiechać na nasz widok, a my będziemy mogły być pewne, że dobrze wygladamy.

1. Podstawą jest odpowiednio dobrany podkład! Jeżeli nie znacie swojego odcienia skóry to warto podczas zakupu poprosić o pomoc ekspedientke. Teraz już chyba w każdej drogerii znajdziemy ekspertów oraz kosmetolożki które udzielą nam rady oraz pomogą dobrać odpowiednio podkład, jeśli nie jesteście przekonane to zawsze poście o tester, może akurat będzie dostepny.

Moim ulubionym podkładem i jednym z najlepszych to Pro Longwer spf 20  firmy M•A•C napewno szybko się z nim nie rozstane,  ma świetną pudrową konsystencje w sztyfcie i daje naprawę mega naturalny efekt.

2. Kolejnym etapem jak dla mnie jest rozświetlenie okolic oczu oraz tzw. strefy "T" co nadaje naszemu nam świeżości w tym wypadlu u mnie rewelacyjnie sprawdził się korektor Yevs Saint Laurent Eclact Touch. Ważne jest abyśmy wybrały go w odcieniu o ton jaśniejszym niż zastosowany podkład.

3. Następnym etapem są oczy. Nie zawsze nakładam na nie cienie, czasami rozjaśnia oczy również korektorem, wytuszuję rzęsy i gotowe!
Ale lubię od czasu do czasu mocniejszy makijaż dlatego w zeszłym roku zainwestowałam w paletę cieni do powiek firmy Urban Dekey Smoky Eyes, która przeszła moje oczekiwania. Duży wybór odcieni, cienie świetnie się rozprowadzają nie osypując się. Możemy z palety zrobić wiele rodzajów makijażu na każdą okazję, dwóch ostatnich odcieni często używam do mojego dziennego makijażu aby nadać oku delikatny ich wyraz.

4. Następnie tuszuję rzęsy. Odpowiedni tusz to dla mnie podstawa. Jakiś czas temu zaryzykowałam i postanowiłam wyrobówać ten od CHANEL. Kupiłam go nie ze względu na marke lecz ze względu na jakość. Chciałam wypróbować czegoś z górnej półki żeby sprawdzić czy rzeczywiście jest różnica między tymi tańszymi a droższymi i powiem, że różnie to bywa z tą jakością, ale co do tego tuszu to zdecydowanie był strzał w dziesiątkę już od pierwszego użycia wiedziałam, że to będzie moja ulubiona maskara. Pisałam już o nim wcześniej, ale napisze raz jeszcze, że ten produkt wart jest swojej ceny. Osobiście preferuję maskary wydłużające dające naturalny efekt i nie dość, że ta maskara właśnie taki efekt daje to dodatkowo pielęgnuje moje rzęsy, pozostawia je do 12h idealnie wytuszowane i co najważniejsze tusz nie osypuje się. Jego konsystencja jest idealna od samego początku, nie jest za mokra co ułatwia tuszowanie rzęs i nie brudzi powieki oraz do samego kego zużycia taka właśnie pozostaje, nie wysycha przy końcu co pozwala nam na długo trwałe jego użycie.

5. Po wytuszowaniu rzęs nakładam na kości policzkowe rozświetlacz firmy Benefit High Beam, co dopełnia mój makijaż i sprawia, że moja twarz wygląda świeżo i promiennie.
Polecam ten produkt za jego efekt oraz wydajność!!!

6. Na samym końcu maluję usta moja zdecydowanie ulubioną pomadką CHANEL kolor Seduisante, która pasuje na każdą okazję i gotowe! Mój idealny makijaż dzienny zrobiony!

Dajcie znać czy chcielibyście zobaczyć zdjęcia jak wykonuję swój idealny makijaż dzienny, a tym czasem zostawiam Was ze zdjęciami moich ulubionych produktów!

A jakie są Wasze ulubione kosmetyki?
Czekam na Wasze inspiracje!

Pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe