Prezent...

17:41

     Z Ola znamy się już dobrych kilka lat, zawsze każdą wolną chwilę spędzałyśmy razem - głównie na zakupach :) Jednak, gdy Ola podjęła decyzję o wyjeździe z kraju te spotkania stały się bardzo rzadkie. Korzystając z okazji, że Ola spędziła końcówkę wakacji w Polsce postanowiłam dużo wcześniej podarować jej prezent urodzinowy. Długo zastanawiałam się co to ma być, aż w końcu wymyśliłam i wykupiłam wizytę w salonie kosmetycznym. W salonie Pani przygotowała specjalne imienne zaproszenie, w którym również uwzględniła zamierzone zabiegi. Postanowiłam, że będzie to manicure i pedicure.
      Wydaje mi się, że jest to fajny pomysł nie tylko dla przyjaciółki, ale dla każdej bliskiej osoby - mamy, siostry czy koleżanki, a nawet dla samej siebie :)





A wy z jakiego prezentu najbardziej byście się ucieszyły?

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Dostałam kiedyś taki sam prezent i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama bym sie z takiego prezentu ucieszyla ;) tylko trzeba wybrac sprawdzony salon kosmetyczny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. To byl strzal w dziesiatke :) i niesamowicie mila i zaskakujaca niespodzianka :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. WYGLADA WSPANIALE!!! Piekne kolory na jesienną chandrę!
    :* pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze co zrobilam po przyjsciu do domu - pomalowalam stopki na niebiesko;) Pozdrawiam i zycze milego dnia!

      Usuń
    2. Pierwsze co zrobilam po przyjsciu do domu - pomalowalam stopki na niebiesko;) Pozdrawiam i zycze milego dnia!

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe