Domowe manicure

12:36

     
   Odkąd pamiętam paznokcie były moja pasją, moim hobby. Od zawsze dbałam o dłonie oraz paznokcie moich znajomych. I zostało tak do dnia dzisiejszego. W dzisiejszym poście chciałabym wam przedstawić mój sposób na domowy manicure.


        Na początku zawsze wykonuję peeling cukrowy własnej roboty. Jest to po prostu połączenie cukru i oliwy z oliwek. Gdy mam więcej czasu to przez ok. 10-15 min mocze dłonie w podgrzanej oliwie z oliwek z dodatkiem kilku kropli cytryny. Jednak gdy tego czasu jest mniej używam żelu do usuwania skórek Sally Hansen Instant Cuticle Remover (cena ok. 35zł), ale moim zdaniem nie jest to produkt godny polecenia. O wiele bardziej byłam zadowolona z Eveline Nail Therapy Professional, Miękkie i zadbane skórki, preparat do usuwania skórek jest dużo tańszy (kosztuje niecałe 10-12zł) i o wiele lepszy.

     Następnie delikatnie odsuwam skórki drewnianym patyczkiem.

     Do piłowania paznokci używam szklanego pilnika, który kupiłam w Rossmanie za kilka złotych.

  

        Najprzyjemniejsza część czyli czas przystąpić do malowania paznokci. Moją ulubioną firmą lakierów do paznokci jest ESSIE. Cenię ją za piękne kolory, trwałość oraz łatwość i precyzyjność w nakładaniu. Zawsze nakładam dwie cienkie warstwy lakieru oraz mój Number One jeśli chodzi o utwardzacze czyli ESSIE Good to Go. Jest to również moje chyba już czwarte opakowanie tego produktu. 

       Na koniec odżywcza oliwka na skórki i gotowe.
 


      Chętnie poznam wasze sposoby na piękne i zadbane dłonie oraz paznokcie. Jeśli macie tylko ochotę to piszcie w komentarzach.

Pamiętajcie: Dłonie są wizytówką każdej kobiety!

(na paznokciach lakier ESSIE - Sunday Funday)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe