Są miejsca, do których zawsze się wraca

21:51

KARPACZ


Podróże... tak, to zdecydowanie to co kocham najbardziej. Uwielbiam planować, przygotowywać wszystko jak trzeba, a na koniec pakować się aby w końcu wyruszyć w wymarzoną trasę. Nie umiem opisać słowami co czuję gdy już wsiądę w samochód, włączę płytę z ulubioną muzyką... a przede mną setki kilometrów do przejechania, po prostu czuję się jak ryba w wodzie, jak to mówią ;) a im dłuższa trasa do przejechania tym lepiej.
Muszę przyznać, że już trochę Europy zwiedziłam chociaż to kropla w morzu, to dopiero kilka skreślonych miejsc na mojej liście, które planuję w przyszłości odwiedzić, ale jest takie miejsce wręcz moje ukochane, za którym tęsknie nawet leżąc na najwspanialszej plaży, do którego tak czy inaczej będę wracała w każdej możliwiej chwili. Pewnie zastanawiacie się cóż to za miasto, czy może jakaś romantyczna bezludna wyspa? ;) Otóż nie! I miejsce to wcale nie znajduję się na krańcu świata, Ci co mnie znają pewnie już doskonale wiedzą... że to mój ukochany KARPACZ i okolice :)

Karpacz to urocze miasto leżące u stóp najwyższego szczytu Karkonoszy jakim jest Śnieżka. Dzięki temu położeniu jest główną bazą wypadową w polskie Karkonosze. Warto jednak zwiedzić same miasto. Na pierwszym miejscu oczywiście skandynawski kościółek Wang kojarzony jako symbol Karpacza i Karkonoszy. Warto także zajrzeć do muzeów: Miejskiego Muzeum Zabawek oraz Muzeum Sportu i Turystyki. Interesująca jest także zapora na Łomnicy, skocznia narciarska, a także miasteczko Western City, będące przykładem nowoczesnych pomysłów na biznes turystyczny.
Osobiście mam tutaj swoje miejsca, do których zawsze wracam lecz nie ujawnię ich, bo właśnie dlatego iż nie ma tam tłumów turystów oraz z powodów osobistych są one dla mnie wyjątkowe ;)
Odwiedzając Karpacz polecam koniecznie wyprawę na górskie szlaki, które są przepiękne i wędrówka po nich to sama przyjemność, a widoki zapierają dech w piersiach. Teren ten to najatrakcyjniejsza część Sudetów Zachodnich i najbardziej charakterystyczne miejsce Karkonoszy.
Zachęcam również do zwiedzania równie atrakcyjnych okolic jakimi są m.in. Jelenia Góra, Szklarska Poręba i przepiękny wodospad „Kamieńczyk” oraz „Szklarki” czy też zamek Chojnik znajdujący się w Sobieszowie.
Nie będę się za wiele rozpisywać, zapraszam do przeglądania zdjęć z nadzieją, że zainspiruję Was na spędzenie czasu w naszych przepięknych polskich Sudetach :)






























Photo by Gołąbek & me ;)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. tez lubie podroze, ale w tym miejscu jeszcze nie bylam a wyglada fajnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia! Az chce się tam byc :) Zapraszam do mnie na kiszma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog!!!!! na pewno bede tu zaglądać!

    zapraszam do mnie tylko u mnie conversy za 20 PLN! www.mynaturalook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :) Podziwiam... ja niestety jestem leniem i wolę rozłożyć się na plaży... Niestety dużo na tym tracę... Będę zaglądać może się zmobilizuję hehe Pozdrawiam :)

    http://loreleifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, mam nadzieje, ze moze uda mi sie Ciebie i inne osoby zainspirowac na aktywny wypoczynek, nawiasem mowiac sama uwielbiam sie wylegiwac na plazy, wiec zawsze staram sie pogodzic te dwie rzeczy ;)
      Pozdrawiam,
      bede rowniez zagladac do Ciebie!

      Usuń
  5. Kocham podróże. Jednak Polska to Polska <3

    Zdecydowanie czekam na więcej! ;*

    Co powiesz na wzajemną obserwację?

    Kisses,
    ANNFFASHION.
    xoxo

    Facebook (lajkniesz?): https://www.facebook.com/pages/ANNFFASHION/1397734147115883?ref=ts&fref=ts

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bede zagladac do Ciebie i zapraszam na wiecej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Wygląda na naprawdę cudowne miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe