Back to Italy, VERONA!

23:33


We Włoszech zakochałam się od pierwszego wejrzenia było to osiem lat temu, podczas mojej pierwszej wyprawy do krainy winem płynącej. Moja miłość do tego kraju wciąż trwa, jestem im wierna i z ogromną chęcią wracam tam co roku.
Włosi to naród o bogatych tradycjach i kulturze, mieszkańcy są roześmiani, głośni wręcz wybuchowi. Śmiech i gwar dochodzą turystów z każdej strony, a ich komunikatywność może nawet wielu kojarzyć się z natarczywością, ale oni po prostu są ludźmi impulsywnymi i gościnnymi, choć charakteryzuje ich również zarozumiałość i zbyt duża pewność siebie. Są to właśnie cechy niezrozumiałe często dla turystów lecz nie od dziś wiadomo, że Włosi mają gorący temperament i pomimo że są awanturniczy, głośni są także weseli, otwarci i przyjaźni.

Kasia tak jak i ja uwielbia ten kraj dlatego sprawiło mi ogromną radość, że mogłyśmy w końcu razem spędzić trochę czasu we włoskim klimacie, zwiedzając urocze miejsca, popijając pyszną Latte Machiatto, degustując przepyszne regionalne wina i zajadając się makaronami :)
Za miejsce wycieczki wybrałyśmy miasto Romea i Julii – Weronę, leżącą w zakolach rzeki Adygi. Przepiękne stare miasto z siecią wąskich uliczek, przepiękny plac Piazza delle Erbe z fontanną Madonna Verona oraz plac Piazza Brà ze słynną Areną, trzecią największą we Włoszech po rzymskim Koloseum oraz arenie w Capui no i oczywiście Casa di Giulietta, czyli słynny Dom Julii.
Nie będę się za wiele rozpisywać, wycieczka była wspaniała, zobaczcie sami ;)
































A czy wśród Was jest również miłośniczka/miłośnik Włoch? Może ktoś z Was zna ciekawe miejsca, warte zwiedzenia?

You Might Also Like

7 komentarze

  1. verona is gorgeous! i miss there so much <3 i love your blog!
    follow?
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam we Włoszech tylko raz i bardzo chętnie wróciłabym tam jeszcze nie raz :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę! Mam nadzieję, że mi kiedyś też uda się wybrać na taką wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE CUDOWNIE!! pikena podróż życia

    wielkie pozdrowienia:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna torebka z ZARY:) Piekna podróż. Podrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:) Ladna, pojemna, ale minus taki ze ciezka ;) Pozdrawiam

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe