We LOVE Sale!!!

20:04


SALE, SALE, SALE !!! 

20% 50% 70%

Nareszcie nadszedł ten czas, w którym możemy upolować pełno ciekawych rzeczy za rozsądną cenę :)
Co prawda szał wyprzedaży trwa już od czerwca, ale teraz możemy "dorwać" wszystko nawet do 70% taniej! W ostatni weekend postanowiłam wybrać się na miasto i sprawdzić co jeszcze mają do zaoferowania moje ulubione sieciówki  i przy okazji "upolowałam" kilka ciekawych rzeczy :)



Swoje poranne podboje zaczęłam od kawki w jednej z monachijskich kawiarenek, na mojej ulubionej ulicy... Uwielbiam takie letnie weekendy, które mogę poświęcić tylko sobie. Piję kawę, zapalam papierosa i obserwuję jak się życie zaczyna, jedni gonią do pracy, drudzy zwiedzają jeszcze inni relaksują się tak jak ja. 
Oczywiście nie oparłam się pokusie, aby nie zajrzeć do butiku Michael'a Kors'a i nacieszyć oko nową kolekcją jego torebek ;)





Może się Wam to wydać dziwne, ale uwielbiam miasto o tej porze roku, słoneczna pogoda i dzikie tłumy podąrzające ulicami i ciągle goniące za czymś...












Wystawy Louis'a Vuitton zawsze mnie zadziwiają, jak zawsze oryginalne! No i nie obyło się bez odwiedzenia ZARY, której chyba już zawsze pozostanę wierna ;)
A oto co udało mi się upolować na końcowych już w sumie wyprzedażach: 


      bag/torebka - Pimkie
shoes/buty - Mango
t-shirt - Mango
t-shirt akurat z nowej kolekcji, ale cena bardzo OK.


shoes/buty - Promod
dress/ sukienka - ZARA
 
Shirt/bluzka - Mexx
shorts/spodenki - Mexx


Oczywiście musiałam nabyć również nowe lakiery, także na promocjach :) Moje ulubione pastele w tym sezonie, polecam!
Najbardziej jestem zadowolona z tych różowych szpilek, może dlatego, że z moim rozmiarem 35/36 zawsze ciężko mi coś znaleść, bo przeważnie albo już nie ma rozmiarów albo w ogóle nie występują w danym modelu. Tym razem miałam szczęście :) 
Jestem ciekawa co Wy upolowałyście ciekawego na tegorocznych wyprzedażach? Może ominęło mnie coś ciekawego?!

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Cudne, letnie kolory.
    Zazdroszczę umiejętności chodzenia w obcasach :)
    Ten środkowy lakier Kiko to ta słynna mięta czy inny?

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi od prawej, tak to miętowy, polecam jest fantastyczny, prezentuje się super i nawet jest trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) i zapraszam do regularnego odwiedzania i komentowania. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Strasznie podobają mi się te buty z Promodu! Po prostu zabójcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi od razu wpadły w oko dlatego długo się nie zastanawiałam żeby je kupić ;) Tym bardziej, że fajna promocyjna cena była! Zapraszam częściej!

      Usuń
  5. Świetny blog! :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wyprzedaże:)

    Korzystając z okazji zapraszam na szybki konkurs:
    http://inspiracjeonline.pl/szybki-konkurs-kupon-rabatowy-do-answear-com/

    OdpowiedzUsuń
  7. powiększ zdjęcia, bo nic nie widać...
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że zdjęcia takie maciupkie ale ogólnie post bardzo fajny i jakie piękne rzeczy sobie kupiłaś ! :) Ja niestety nie pracuje i nie mam kasy by tak sobie polować :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani wystarczy kliknac wybrane zdjecie a otworzy sie w wiekszym formacie ;)

    Pozdrawiam i dziekuje za mile komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great blog post!! Really love your blog too!! Did you maybe want to follow each other? If so just let us know :) xx

    www.junkjournal100.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe