3 kroki makijażu czyli minimalizm na lato

18:49


Piękne, gorące lato dalej trwa, dlatego swój codzienny makijaż ograniczam do minimum. Podkład, tusz, błyszczyk – trzy rzeczy, które potrzebuje do wykonania swojego makijażu. Podczas takich upałów nie widzę sensu nakładania na swoją twarz dużej ilości kolorowych kosmetyków z racji tego, że jeszcze przed wyjściem z domu wszystko spłynie.
Jak już wspomniałam w poprzednim poście moim ulubionym kremem z filtrem jest krem z VICHY SPF 50. Stosuję go codziennie pod makijaż, ładnie matuje moją twarz i powoduje, że zbytnio się nie świeci. 


PODKŁAD 

Shiseido Sun Protection SPF 30 – to mój ulubiony podkład w płynie na lato. Kocham go nie tylko za wysoki filtr, ale także, iż skóra po jego aplikacji wygląda naturalnie oraz nie świeci się. Czasami zamiast podkładu z Sheseido używam jedynie Dior skin Nude, Natural Glow Fresh Powder Makeup SPF 10 (sypki podkład mineralny). Podkład sprawia, że cera wygląda lekko, naturalnie oraz jest jedwabiście gładka. Do aplikacji podkładu używam pędzla z HAKURO H50.


 

TUSZ DO RZĘS

Tusz do rzęs - w obecnej chwili używam L’oreal Volume Million Lashen w kolorze czarnym. Co o nim myślę? Jedyny plus to ładnie wydłuża rzęsy poza tym osypuje się i powoduje tzn. efekt „pandy” oraz skleja rzęsy. Dlatego, gdy tylko mi się skończy wrócę do mojego ulubionego tuszu Dior Iconic, który jest moim ideałem. 

  

USTA 

Na usta nakładam błyszczyk, w ciągu dnia stawiam na coś lekkiego i jasnego.  
W obecnej chwili mam trzy ulubione produkty do ust. Pierwszy to błyszczyk z firmy MAC Viva Glam Nicki, a drugi z Maybelline Color Sensational Shine Gloss nr 150 Pink Shock. Natomiast wieczorem lubię bardziej podkreślić usta lakierem do ust z firmy YSL nr 11, który utrzymuje się długo pomimo picia i jedzenia. Ponadto w ciągu dnia nakładam bezbarwną szminkę z firmy Greenland o zapachu kakao i wanilia. 


 

I to tyle, jestem gotowa do wyjścia :)
A jak wygląda wasz makijaż na lato?




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mój makijaż to fluid, trochę różu, tusz do rzęs i to na tyle! Aaaa zapomniałabym jeszcze o pomadce: koniecznie w kolorze brzoskwiniowym albo różowym :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na mobile mix!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W lato minimalizm jak najbardziej na topie :) Dziękujemy za zaproszenie na pewno zajrzymy.

      Usuń
  2. TERAZ NA TE UPAŁY JAK NAJMNIEJ TO NAJLEPIEJ:)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe