In the secret Woods #Photoshooting

20:24

Dzisiaj chcę Wam przedstawić chyba moją pierwszą oficjalną foto sesję, którą zrobiłam jakiś czas temu z moją dobrą koleżanką Sabriną. Do tej pory przedstawiałam Wam tutaj moje relacje z podróży, które zresztą uwielbiam, a jeszcze bardziej lubię się nimi z Wami dzielić w nadziei, że znajdziecie w nich odrobinę inspiracji oraz iż zarażę Was chęcią odkrywania świata. W sumie to jest mój największy cel w prowadzeniu tego bloga i konta na Instagramie. Dlatego sesja, którą możecie zobaczyć na tych zdjęciach zrobiona jest w jednym z piękniejszych miejsc Bawarii - nad jeziorem Eibsee w Garmisch Partenkirchen w obrębie Grainau. Miejsce to jest magiczne o każdej porze roku i przyciąga rzeszę turystów, co jednak nie odbiera uroku temu miejscu. Możemy przejść się w koło całego jeziora, podziwiając z oddali wznoszący się wysoko najwyższy szczyt Niemiec, Zugspitze. Przy odrobinie chęci możecie nawet łatwo go zdobyć, wjeżdżając nową kolejką, gdzie po kilku minutach jazdy będziecie mogli podziwiać cudowną panoramę Alpejską. Wracając jednak do sesji, chciałabym również zareklamować się. Pasja do fotografii towarzyszy mi od dziecka, od dłuższego czasu stała się bardziej osiągalna i od kilku lat regularnie praktykuję oraz zdobywam doświadczenie w tej dziedzinie. Od dawna z tyłu głowy towarzyszy mi myśl, że chciałabym zająć się fotografią na poważnie. Dlatego chcę Wam tutaj również przedstawiać fotografie z z sesji zdjęciowych i zachęcić Was, czy też Waszych znajomych i bliskich do współpracy. Przez te wszystkie lata prowadzenia bloga zrozumiałam, że to właśnie fotografia odgrywa w tym wszystkim szczególną rolę, to właśnie chęć fotografowania wszystkiego co mnie otacza sprawiła, że aktywnie prowadzę to stronę oraz konto na Instagramie. Chcę dzielić się z Wami swoją pasją, a przy okazji zachęcić Was do upamiętniania waszych pięknych wspomnień właśnie poprzez fotografie oraz dać Wam możliwość uchwycenia najważniejszych dla Was chwil. Dlatego jeśli macie ochotę na wspólną sesję, nie ważne czy macie do tego okazję czy jedynie chęć przeżycia czegoś nowego, odkrywając przy tym ciekawe miejsca, śmiało kontaktujcie się ze mną tutaj lub na moim instagramowym koncie, gdzie znajdziecie mnie jako Aleksandrę Janusiak. Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami, koniecznie dajcie znać co sądzicie o takiej sesji i czy sami zdecydowalibyście się na taką. Pozdrawiam i miłego niedzielnego wieczoru Wam życzę.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe