Flower Power Dress - Summer Inspiration with H&M

13:00

Sukienki maxi od zawsze królują w mojej szafie. Uwielbiam je, szczególnie te letnie i niezobowiązujące. Uważam, że dodają nam kobietom dziewczęcości oraz uroku osobistego. Na dodatek są zwiewne, wygodne i idealne na upalne, letnie dni. Latem szczególnie uwielbiam biel, moja szafa wręcz pęka od białych sukienek, bluzek i koszul, najlepiej czuję się w tym kolorze, ale nie lubię nudy w swojej garderobie dlatego sporo w niej także kolorowych rzeczy. W tym poście chcę Wam przedstawić kolejną moją letnią stylizację z sukienką maxi w roli głównej. Zdjęcia zrobione spontanicznie podczas testowania nowego obiektywu, na dodatek zaczął padać deszcze, co nam jednak nie przeszkodziło aby zrobić małą sesję na tarasie. Chyba jedna z ładniejszych sesji, wyszły z tego naprawdę ładne zdjęcia, a to za sprawą właśnie sukienki, która idealnie wpisała się w tło naszego tarasu. Tą kwiecistą hiszpankę dorwałam nie dawno w nowej kolekcji H&M i przyznam szczerze, że nie byłam do końca przekonana, ale jak to ja, czasem muszę zobaczyć efekt na zdjęciach w pełnej okazałości i dopiero wtedy mogę stwierdzić czy podoba mi się czy nie. I w tym przypadku właśnie tak było. Teraz wiem, że będzie idealna na upalne dni we Włoszech lub Chorwacji. Przede mną jeszcze dwa wyjazdy wakacyjne, a takie sukienki sprawdzają się u mnie idealnie. Musi być zwiewnie i wygodnie. Jak już pewnie zauważyłyście w sezonie letnim wszędzie królują kwiaty, co prawda nic odkrywczego jak na sezon wiosna - lato, ale ja bardzo lubię ten motyw, szczególnie w tym letnim okresie. Dlatego będzie idealna jak już moje wszystkie białe sukienki mi się znudzą.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe