New from #ORIGINS

21:31

Dzisiaj mam dla Was propozycje moich kosmetycznych nowości od marki ORIGINS. Jakiś czas temu testowałam ich słynne maski do twarzy, które sprawdziły się świetnie na mojej skórze i wracam do nich bardzo chętnie. Dlatego właśnie postanowiłam wypróbować inne produkty tej marki. To właśnie o nich będzie ten post. Marka ORIGINIS stawia na naturę dlatego produkty tej marki bazują na składnikach roślinnych oraz aromatycznych olejkach. W latach 90-tych świat, a szczególnie USA przeszła fala miłości do wszystkiego co naturalne oraz ekologiczne. Fala ta płynie do dzisiaj i zalewa również Europę. Marka ORIGINIS pochodzi właśnie z USA i była jedną z pierwszych, które promowały naturalne i ekologiczne kosmetyki, opakowania powstawały z recyklingu, a koncepcja ich sklepu zaskakiwała możliwością testowania każdego z ich produktu. Teraz już nikogo to nie dziwi, a tego typu kosmetyków jest mnóstwo na rynku. Sama marka ORIGINIS należy aktualnie do koncernu Estee Lauder czy nadal jest wierna swojej eko filozofii? Dla mnie pozostaje to pod znakiem zapytania, choć firma ORIGINIS rozwija swoje zaangażowanie w tematykę dotyczącą naszej planety, a jej filozofia wzbudziła we mnie duże zainteresowanie dlatego postanowiłam wypróbować ich kilka produktów do pięlęgnacji twarzy.

Trzeba przyznać, że marka rozpieszcza swoich klientów i przy zamówieniu online dorzuca wiele testerów i próbek do przetestowania, które możemy same sobie wybrać. Lecz wracając do tego na jakie produkty się skusiłam. A więc ydecydowałam się przetestować słynny krem na dzień z serii GinZing Energy - boosting Moisturizer. Jest to bardzo lekki produkt, beztłuszczowy, który ma za zadanie nawilżyć naszą skórę oraz sprawić, że nasza twarz będzie promieniała blaskiem. W jego skład wchodzi żeńszeń właściwy praz ziarna kawy, które mają za zadanie zrewitalizować skórę. Stosuję ten krem już od dłuższego czasu i rzeczywiście moja skóra jest bardziej promienna oraz rozświetlona. Jedyny minus w moim przypadku, że kupiłam tą lżejszą wersję i jednak na jesienne, zimne dni jest trochę za słaba. Teraz gdy pogoda zrobiła się już iście zimowa, moja skóra potrzebuje czegoś mocniejszego, ale nie oznacza to, że krem nie spełnia swoich oczekiwań, wręcz przeciwnie, polecam jak najbardziej.
Kolejnym produktem jaki chciałam przetestować był Clear Improvements Powder. Z tej serii mam również maseczkę, która oczyszcza pory i którą bardzo lubię, a tym razem zamówiłam puder pod tą samą nazwą Clear Improvement™ Active Charcoal Exfoliating Cleansing Powder do oczyszczania twarzy, który ma w składzie węgiel drzewny e jego najczystszej formie. Zadaniem pudru jest oczyszczenie skóry twarzy z toksycznych substancji oraz jej delikatne złuszczenie. Wbrew pozorom, gdyż można pomyśleć, że węgiel jest brudny, jest on jednym z najlepszych składników, które oczyszczają i wyciągają niepożądane zanieczyszczenia, która zatykają nam pory. Puder wystarczy połączyć z odrobiną wody i wmasować delikatnie w skórę twarzy. Efekty widać i czuć od raz. Moja skóra twarzy jest natychmiast oczyszczona i delikatna w dotyku, widoczność porów zredukowana. Polecam jak najbardziej!
Ostatnim produktem jaki zamówiłam jest peeling do twarzy GinZing, Refreshing Scrub Cleanser , który jest chyba moim ulubionym produktem tej serii. Tak jak wyżej opisany krem z tej samej serii, w swoim składzie również zawiera żeńszeń właściwy oraz ziarna kawy dodatkowa znajdziemy tutaj wosk palmowy oraz jojobę. Składniki te mają za zadanie złuszczyć skórę tym samym pomagając odblokować pory. Z własnego doświadczenia mogę Wam powiedzieć, że skóra natychmiast staje się gładsza (uwielbiam ten efekt) oraz odświeżona. Gdy użyjemy kremu efekt jest podwójny i taki jakiego oczekiwałam
Produkty naprawdę godne polecenia. Zaznaczam jednak, że moja cera jest mieszana ze skłonnością do przetłuszczającej się. Latem bardziej tłusta, a zimą bardziej sucha. Nie ma dużych problemów ze skórą, ale chyba dlatego, że staram się im zapobiegać używając rzetelnych kosmetyków. Pozdrawiam i ciekawa jestem jakie są wasze ulubione produkty do pielęgnacji.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe