Seychelles Part III #Travel Vlog

13:49




Zapraszam na kolejną video relację z Seszeli, to już przed ostatni film jaki udało mi się zmontować z całej sterty materiałów, które nagrałam podczas tych dwóch tygodni urlopu. Tego rodzaju filmami zachwycam się już od lat, oglądając godzinami vlogi podróżnicze na You Tube i odkrywając przy tym miejsca, które chcę jeszcze odwiedzić. Pewnego dnia pomyślałam sobie, skoro tak bardzo mnie interesuje ten temat, dlaczego sama nie nakręcę czegoś? Długo zajęło mi aby się za to zabrać, ponieważ nie miałam odpowiedniego sprzętu, moje pierwsze filmy, które również możecie zobaczyć na moim kanale You Tube, nie zachwycają techniką oraz jakością, ale nie ma się czemu dziwić, wzięłam po prostu kamerę do ręki i kręciłam. Tak czy inaczej dla mnie jest to ogromna pamiątka, 
no i za każdym razem wyciągam wnioski co źle zrobiłam i wiem jakich błędów nie popełniać.
 Choć do perfekcji jeszcze mi daleko. Póki co inwestuje pomału w lepszy sprzęt bo nie zamierzam przestać kręcić podróżniczych filmów, chcę się w tym kierunku rozwijać i zdobywać wiedzę,
 aby być w tym co lubię lepszą i montować jeszcze lepsze filmy. 
Tymczasem zapraszam do obejrzenia tej krótkiej relacji i piszcie proszę co myślicie o moich filmach, tutaj lub na moim kanale You Tube, gdzie znajdziecie mnie pod nickiem: Aleksandra Janusiak. 
Będę wdzięczna również za wszelkie wskazówki i niezbędne informację, 
a może polecicie mi jakieś programy do obróbki i montowania filmów?

Piszcie koniecznie w komentarzach!
Pozdrawiam i miłego dnia :)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe