COMFFY IN TRAVEL

12:03

Moje długo oczekiwane oraz zasłużone wakacje zbliżają się już wielkimi krokami. Jutro wylot, a przed nami 7 268 km, sześciogodzinna przesiadka, dwa różne kontynenty oraz strefy czasowe, czyli jakieś 16 godzin w podróży. Nie chcę zdradzić lokalizacji, chcę Was jeszcze potrzymać w niepewności. Poza tym nie na ten temat chciałam pisać w tym poście. W tym wpisie chciałam Wam pokazać mój ostatni podróżniczy set, całego looku nie udało mi się sfotografować, więc pokażę Wam tylko kilka rzeczy, które na siebie wrzucam, aby było wygodnie podczas podróży. Totalny highlight to t-shirt, który dorwałam z ostatniej kolekcji MANGO - READY TO TRAVEL, napewno już go nie raz widzieliście u mnie na Instagramie. Po prostu nie mogłam go nie kupić. Jak uszyty dla mnie, no i to logo. I'm always read to Travel!. Pasuje do mnie idealnie. Kocham podróże o czym pisałam już nie raz i co zapewne widać po wpisach na blogu.

Podczas podróży cenie sobie wygodę, dlatego lubię wtedy zarzucić na siebie coś luźnego w czym przez całą drogę będę czuła się komfortowo. W tym sezonie numerem jeden jest wspomniany wyżej t-shirt, który mogę połączyć tak naprawdę ze wszystkim co mam w szafie oraz z moimi nowymi spodniami 'alladynkami' z Zary, których mam już kilka par. Tak bardzo są wygodne, że i w tym roku skusiłam się na ich zakup, tym razem w kolorze pudrowego różu. Świetnie pasuję również do moich nowych boyfriendów również z MANGO. Luźne boyfriendy są dla mnie także wygodną alternatywą, zwłaszcza w chłodniejsze dni lata.
Wygodne muszę być także buty. W tym sezonie kupiłam kolejną parę niezastąpionych balerinek firmy MELISSA. Urzekła mnie ta kokarda oraz ich kolor. Poza tym jest to już trzecia para tej marki i są to jedne z najwygodniejszych butów, które również noszę do wszystkiego. Polecam Wam te markę serdecznie.
Jak już pewnie zauważyliście w tym sezonie mocno wpadł mi w oko pudrowy róż. Długo szukałam wygodnej torebki na ramię, która podczas wakacji lub krótkich wypadów weekendowych będzie mi służyć i nie będzie przeszkadzać swym ciężarem. Ta z zdjęć jest z PROMOD i jest idealna właśnie na takie wycieczki po mieście. Pomieści to co najważniejsze, czyli małą portmonetkę, którą również widzicie na zdjęciach i która jest idealna aby pomieścić drobną gotówkę oraz kartę lub dowód osobisty, ma dwie przedziałki także spokojnie pomieści to i to, na pozór jest bardzo pojemna. Dodatkowo wrzucam do niej okulary i smartphone oraz ulubioną pomadkę i jestem gotowa do wyjścia.
T-shirt - MANGO Pudrowe spodnie - ZARA Jeansy - MANGO Torebka - PROMOD Portmonetka - MANGO

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe