Ulubieńcy miesiąca w codziennej pielęgnacji PART I #CLINIQUE

20:30

Tym razem będzie na temat mojej codziennej pielęgnacji i odkryciach ostatniego miesiąca. To, że z produktami marki CLINIQUE od dłuższego czasu żyję jak za pan brat wiecie już ze wcześniejszych wpisów. Opisywałam już kilka moich ulubionych produktów, a teraz czas na kolejne. W dzisiejszym wpisie chcę Wam przedstawić moje trzy ulubione kosmetyki Clinique, których używam w mojej codziennej pielęgnacji i które są godne polecenia. Do mojej codziennej pielęgnacji stosuję serum CLINIQUE - Smart Custom Repair Serum, które jest odpowiednie dla kobiet w każdym wieku oraz o każdym rodzaju skóry. Serum to ma na celu zapewnić skórze uczucie komfortu dzięki zawartości substancji kojących, zwalczyć przebarwienia oraz plamy. Za zadanie ma również zwalczyć drobne linie i zmarszczki oraz ujędrnić skórę. Serum to podtrzymuje nawilżenie i elastyczność skóry, dodaje jej gładkości oraz blasku oraz ujędrnia skórę twarzy. W moim przypadku produkt ten spełnił oczekiwania, co prawda nie mam wielkich problemów ze skórą twarzy, ale to chyba dlatego, że wolę zapobiegać niż leczyć. Miałam już kiedy problemy z cerą i odkąd doprowadziłam ją do dobrego stanu, staram się o nią jeszcze bardziej dbać, a Clinique mi w tym skutecznie pomaga. Wraz w zestawie z serum dołączony był jeszcze krem do twarzy oraz pod oczy. Zdecydowałam się na zestaw, ponieważ kiedyś miałam już próbki tych produktów i po kilku ich zastosowaniach odpowiadały mojej skórze lecz muszę przyznać, że szkoda było mi wydać tyle pieniędzy na pełno wymiarowe produkty, trzeba przyznać, że cena ich jest wysoka. Ale właśnie za to lubię tą markę, za to, że mają mini sety idealne do wypróbowania czy będą dobre dla naszej skóry. Dlatego jak na stronie zobaczyłam set CLINIQUE Smart w przystępnej cenie nie zastanawiałam się zbyt długo nad jego zakupem. Krem do twarzy Clinique Smart SPF 15 custom - repair moisturizer a konkretnie jego inteligentna formuła jak twierdzi producent mają za zadanie działać przeciw zmarszczkom, ujędrnić skórę oraz nadać twarzy blasku i redukować niedoskonałości cery w miejscach i czasie kiedy skóra tego potrzebuje. Dodatkowo krem posiada filtr SPF 15, który chroni skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych i antyoksydantom. Muszę przyznać, że również pozytywnie mnie ten produkt zaskoczył, moja skóra jest rzeczywiście bardziej nawilżona, mniej na niej przebarwień i jest jędrniejsza. Ostatnim produktem z tej serii jest krem pod oczy Clinique Smart custom - repair eye treatment, który dzięki swojej konsystencji żelowo - kremowej jest odpowiedni dla każdego typu skóry. Kiedyś nie przykuwałam aż tak dużej uwagi do pielęgnacji skóry pod oczami, ale zbliżając się do 30-tki zauważyłam, że jednak ta część skóry twarzy jest o wiele bardziej wrażliwa i podatna na zmiany niż inne strefy. Z czasem zauważyłam pierwsze zmarszczki oraz że skóra w tym miejscu nie jest odpowiednio nawilżona. Teraz gdy już 30-tke mam za sobą, przywiązuję dużo większą uwagę do pielęgnacji tej okolicy. I tutaj znowu z pomocą przyszedł nie zawodny Clinique. Używam tego kremu już długo ponad miesiąc i moja skóra jest idealnie nawilżona, rozświetlona, nie ma worów pod oczami oraz przebarwień. Zawsze obawiam się żelowych konsystencji, ale ta żelowo - kremowa konsystencja jest świetna, krem idealnie się wchłania i nie klei się. Podsumowując, seria CLINIQUE SMART przypadła mi do gustu i spełniła moje oczekiwania, nie mogę tutaj napisać o minusach, ponieważ jak dla mnie ich nie ma, no może po za ceną, ale niestety za jakość trzeba zapłacić. Dlatego warto szukać setów w promocji oraz pytać o próbki. Ja mam swoje ulubione stoisko marki Clinique gdzie zawsze otrzymuję dużo fajnych próbek do przetestowania, ale również zamawiając online, producent przy zakupie wybranego produktu oferują dodatkowo testery lub przy odpowiedniej kwocie produkty w mini wersjach, które czasami mają nawet pojemność do 30 ml, a trzeba dodatkowo przyznać, że kosmetyki te są bardzo wydajne i starczają na długo. Mam nadzieję, że choć trochę Was zainteresowałam i zachęciłam do przetestowania kosmetyków do codziennej pielęgnacji marki CLINIQUE. Ciekawa jestem waszych ulubieńców. Piszcie w komentarzach wasze propozycje produktów do pielęgnacji. Całuje Kochani!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe