Total ZARA Look #Hello June

13:26

Wraz z nowym miesiącem pora chyba na wpis z innej serii niż tylko podróże. Cały maj "zanudzałam" Majorką, więc czerwiec na blogu witam wiosenną stylizacją. Lato coś nie chce zawitać w Monachium na stałe. Mam nadzieję, że niebawem to się zmieni i będzie można w końcu wyciągnąć z szafy ulubione sukienki. Tym czasem pora jeszcze na niezawodne jeansy i ulubioną ramoneskę w wersji total black, która sprawdza się idealnie na wieczorne wyjście na spacer, do kina czy restauracji gdy wieczory jeszcze chłodne. Ten niezawodny zestaw uzupełniłam klasycznym, ponadczasowym białym t-shirtem. Na nogi założyłam modne w tym sezonie klapki na kwadratowym, przeźroczystym obcasie w kolorze pudrowego różu, które stylem nawiązują do lat 60-tych. Buty dodały oryginalności całej stylizacji sprawiając, że cały look prezentuje się kobieco i sprawdzi się w wielu różnych okolicznościach. Nigdy nie dobieram torebek do butów, także niniejsze połączenie jest przypadkowe, ale zarówno ponadczasowe. Pudrowa torebka to również nowość w mojej szafie i po prostu jest ostatnio moim ulubionym dodatkiem do wszyskich stylizacji. Przy tego typu stylizacjach tego typu dodatki dodają świeżości. Zresztą zobaczcie sami i dajcie znać jak Wam się podoba? Miłego poniedziałku Kochani!

Ramoneska - VERO MODA (stara kolekcja) Spodnie - ZARA t-shirt - ZARA Buty - ZARA Torebka - PROMOD

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe