The first Spring Outfit #Trip to the Lake

23:51

Pierwsze promienie wiosennego słońca i od razu chce się żyć, a już napewno wyjechać poza miasto nad jedno z ulubionych i piękniejszych jezior Bawarii jakim jest jezioro Starnberg leżące u podnóża Alp Bawarskich. Miejsce to ma swój urok o każdej porze roku, tym razem podziwiałam je na tle panoramy Alp Bawarskich i ich jeszcze zaśnieżonych szczytów. Pierwszy spacer w tym klimacie, tęskniłam za tym i już nie mogę się doczekać cieplejszych dni i tych wszystkich wypraw górskich i zdobytych szczytów. Póki co ciszę się z pierwszych dłuższych i słonecznych dni, w których mogę spędzić dzień tak jak lubię, czyli gdzieś w terenie, podziwiając i za każdym razem jeszcze bardziej zachwycając się tym jaki świat jest piękny fotografując przy tym każdą cenną dla mnie chwilę. Korzystając z pogody, wybrałam już nieco bardziej wiosenną stylizację, bardziej kolorową i lżejszą. Nie wiem jak Wy, ale ja już nie mogę się doczekać aż schowam zimowe kurtki, płaszcze i buty. Jeansy z najnowszej kolekcji MANGO, które już widziałyście na Insta, bardzo Wam się spodobały, ja również jestem niemi zachwycona i czuję, że będą jedną z tych ulubionych rzeczy na wiosnę i lato. Do jeansów dobrałam ciepły, ale lekki sweter w modnym w nadchodzącym sezonie ostrego różu, a na górę nonszalancki płaszcz w odważnych kolorach, aby przełamać nieco całość. Do tego szaro - srebrne, sportowe, a przede wszystkim wygodne sztyblety i wiosenna stylizacja gotowa. Jest kolorowo i oryginalnie, czyli tak jak lubię. A jak Wam się podoba? Jak tam wasza zmiana garderoby z zimowej na letnią? Już zaczęłyście zmiany, czy jeszcze ostrożnie podchodzicie do tematu? Miłego weekendu Wam życzę Kochane!

Płaszcz - ZARA Sweter - ZARA (stara kolekcja) Jeansy - MANGO Buty - CCC

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe