Luźna, codzienna stylizacja i w roli głównej pastelowy płaszcz #Pink Coat

22:48

W tym poście przedstawiam wam luźną codzienną stylizację, idealną na spacery po mieście, zakupy czy wypad z koleżanką na kawę. Co prawda wiosna zbliża się wielkimi krokami, ale jednak zima jeszcze trwa i nie ma co się dać zwieść słońcu na niebie, temperatury są jeszcze niskie, a rano za oknem wita nas jeszcze nieszczęsny mróz, dlatego ciepłe swetry jeszcze obowiązują w naszej szafie. Mój ulubiony tej zimy to ten szary z RESERVED, który ogrzewa mnie już od jesieni i jeszcze mnie nie zawiódł. Ma bardzo fajny, klasyczny fason z dekoltem w łódkę co nadaję mu lekkiej elegancji i sprawdza się świetnie wraz z koszulami z kołnierzykiem. Aby nadać stylizacji już nieco wiosennego efektu, dobrałam do niej jasne, potargane dżinsy - rurki, czyli takie jak najbardziej lubię, są z najnowszej kolekcji ZARY, a najlepsze jest to, że nie musiałam ich skracać. Do całości wybrałam płaszcz również z ZARY w odcieniu pastelowego różu, który kupiłam w zeszłym roku i był to jeden z tych zakupów, który posłuży latami. Sportowe i wygodne botki z najnowszej kolekcji CCC dopasowały się idealnie do całości, a ciepły szal z H&M otulił szyję i nie dał mi zmarznąć. Zdecydowanie jest to jedna z moich ulubionych stylizacji nadchodzącego sezonu. Po raz kolejny, udowadniam sobie, że prosta klasyka prezentuje się zawsze najlepiej, a połączenia szarości z pudrowym różem, zawsze będzie dobrym zestawieniem i zawsze te kolory będą ze sobą dobrze wyglądać. Idealnie zestawienie kolorów na zakończenie zimy i dla tych, którzy mają już dosyć zimowej kolorystyki. Co sądzicie? Jak Wam się podoba taki zestaw?

PS. Pogoda sprzyjała zdjęciom i... lataniu dronem, wykorzystałam ten czas na ćwiczenie moich umiejętności jako pilot i muszę przyznać, że coraz lepiej mi idzie i mam coraz wiekszą ochotę kupić w końcu porządny sprzęt.

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe