Venice Look & Green Dress

18:33

Już prawie tradycją się stało, że odwiedzam Wenecje co dwa lata, a czasem nawet co roku jeśli czas pozwoli.
Już pisałam kiedyś o tym przepięknym miejscu i napewno jeszcze nie raz napiszę bo jest to zdecydowanie jedno z moich ukochanych miejsc na ziemi, a ze względu na tego roczny charakter wyjazdu miasto to stało się jeszcze bliższe mojemu sercu ;)
Nie da się opisać tego co czuję się będąc w Wenecji, miasto to bowiem ma swój niepowtarzalny urok, kocham go za jego klimat!
Tym razem nie będę opisywać miejsca gdyż pojawił się już kiedyś post na temat Wenecji, na zdjęciach chcę tylko przedstawić jaki look wybrałam na ten upalny dzień, a mianowicie postawiłam na sukienkę z ZARY, której print od razu skojarzył mi się z Włochami co prawda nie jest to projekt D&G ;) ale wpasowuje się idealnie w klimat miasta dodając stylizacji elegancji a zarazem lekkości. Połączyłam sukienkę z modnymi w tym sezonie gladiatorkami, które sprawdziły się idealnie podczas tego długiego spaceru, uwielbiam zatracić się w uliczkach Weneckich więc o żadnym szpilkach czy innych obcasach w tym przypadku nie było mowy.
Kluczowym dodatkiem w całej stylizacji jest kapelusz, który przy 38-stopniowym upale i ostrym słońcu był zbawieniem. Do tego torebka, bo przecież gdzieś drobne zakupy trzeba spakować ;) Całość prezentuję się kobieco i elegancko a co najważniejsze wygodnie!

A co Wy sądzicie o takiej stylizacji?
Czekam na Wasze opinie ;)

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe