Pale Blue

15:20

Tak, zdecydowanie oszalałam na punkcie tego odcienia i będzie on królował w mojej szafie w tym New Spring/Summer'14 sezonie ;)
Pale Blue czyli inaczej mówiąc blado niebieski jest delikatnym odcieniem,  który możemy łączyć na wiele sposobów. Prezentuje się wspaniale w połączeniu Total Look, ale również możemy się nim bawić łącząc z żywymi barwami, to wersja dla tych, którzy lubią bawić się modą i nie boją się tego robić. Ja już mam wiele pomysłów na wiosenno-letni look w tych barwach, również w połączeniu z kontrastowymi kolorami oraz sportowymi dodatkami.
Polecam Wam również dodatki do mieszkania w tym kolorze, rozjaśniają pomieszczenie i nadają wiosenny oraz modny efekt.
A oto kilka inspirek dla Was ;)

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo fajnie ! podoba mi się :))
    zapraszam też do nas ! dopiero zaczynamy więc przydała by się pomoc ♥ http://bornforfashion3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe