Haute Couture & Sneakers

12:24

Sneakersy do sukienek oraz spódnic? 3x TAK!!!
Podczas paryskiego pokazu Haute  Couture Spring/Summer 2014 słynący z elegancji i zamiłowania do klasyki dyrektor artystyczny Domu Mody Chanel znany wszystkim Karl Lagerfeld zaskoczył wszystkich i połączył słynne od Chanel krótkie żakiety oraz spódniczki i spódnice ze sportowym obuwiem. Kolekcja ta to przede wszystkim podkreślenie kobiecej sylwetki, pomysłowe zestawienie spódnicy,  z dopasowanym w talii topem oraz szerszą górą, nowa kolekcja nie krępuje ruchów i została dostosowana do dzisiejszego zabieganego trybu życia kobiety. Nawiązuje ona również do czasów, w których modne było płaskie obuwie dlatego wykorzystano w kolekcji sportowe trampki, które prezentują się bardzo dziewczęco i w efekcie końcowym daje pomysłowe,  modne idealne na letnie dni zestawienie.
Osobiście kolekcja ta mnie oczarowała i mam już wiele pomysłów na połączenie eleganckiego stylu ze sportowym.
A co Wy myślicie o takim zestawie? Sprawdzi się w tym sezonie, odważycie się na takie połączenia?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. zabawny ten trend , ja go akurat nie kupuję bo jestem maniaczką heelsów ale jeśli ktoś kocha tramapki czy sneakersy czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę umiejętności chodzenia w szpilkach, moje stopy na dłuższą mete nie wytrzymują, chociaż kocham wysokie buty i mam ich w swojej szafie kilka par. Do trampek i sneakersow przekonałam się dopiero w zeszłym roku po długiej przerwie a ten trend przypadł mi do gustu, zwłaszcza że dużo podróżuje i zwiedzam, więc taka wersja jest idealna dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jestem zachwycona!

    pozdrawiam, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię ten trend ale nie trzeba uważać żeby to połączenie nie wyglądało śmiesznie, czyli unikać eleganckich sukienek a iść w casualowe, dzienne, dresowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go , a na pewno się odwdzięcze ;) .

    OdpowiedzUsuń
  6. moja ukochana kolekcja Chanel Haute Couture <3 bardzo na tak!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem za :) Na co dzień zdecydowanie wybieram wygodne obuwie. Dziękuję Aleksandra za odwiedziny na http://way2dress.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe