Home sweet Home #PARKS London

20:00

Jak pisałam jeszcze przed świętami, czekała nas przeprowadzka. Tuż przed samym Bożym Narodzeniem przeprowadziliśmy się. Co prawda oprócz piętra i dodatkowego tarasu, nie wiele się zmieniło to okazji do odświeżenia wnętrza nie mogłam przepuścić. Przyznam, że wciąż odkrywam swój własny styl. Z wiekiem, z doświadczeniami kreuje się moje poczucie stylu oraz komfortu. Zależy mi aby nasze cztery kąty były odzwierciedleniem tego jakim stylem życia żyjemy, naszych pasji i zainteresowań. Nie zależy mi na wyidealizowanym i nowoczesnym wnętrzu, jak z okładki katalogów. Zależy mi aby w swoim mieszkaniu czuć, że jestem u siebie oraz aby moje cztery kąty odzwierciedlały mnie i mój oraz mojego partnera charakter. Lubię nowoczesność, ale lubię także Vintage dlatego postanowiłam połączyć te dwa dosyć nietypowe jak dla siebie style. Może niektórym połączenie tych dwóch całkiem innych od siebie stylów wydawać się dziwne, ale to kwestia gustu, a jak wiadomo o gustach się nie dyskutuje. W aranżacji mojego wnętrza nie kieruję się modą, tylko swoją własną intuicją. Po prostu kupuje to co mi się podoba i zawsze jakoś znajdę rozwiązanie aby połączyć rzeczy w jedną stylową całość. I tak o to pomału kreuje swoje własne wnętrze w swoim własnym oryginalnym stylu. W tym poście chciałam napisać kilka słów o dodatkach, które nadają mojemu wnętrzu ciepła i sprawiają, że jest przyjemnie oraz przytulnie. Tym razem dodałam mojemu salonowi uroku nowym stolikiem, przyzdabiając go kilkoma stylowymi dodatkami. Numerem jeden jest tutaj świeczka firmy PARKS London, która stała się moim ulubieńcem. Firma PARKS London jak sama nazwa wskazuje pochodzi z Wielkiej Brytanii. Firma produkuje wysokiej jakości świece oraz odświeżacze powietrza bazujące na naturalnych składnikach, których podstawą stanowią wspaniałe esencjalne oleje. Mój dom wypełnia teraz niesamowity zapach pomarańczy w połączeniu z trawą cytrynową, pelargonią oraz lawendą. Uwielbiam takie oryginalne połączenia zapachowe, a ten sprawdza się idealnie. A jakimi sposobami Wy nadajecie swoim wnętrzom ciepła i oryginalności?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe