Three products required for a perfect makeup!

15:31

Aby uzyskać idealny dzienny makijaż nie potrzeba zbyt wiele, dla mnie najistotniejszy jest podkład nastepnie idealnie wytuszowane rzęsy oraz pomadka wypełniająca całość i sprawiająca, że makijaż nie jest nudny.
Chcę Wam przedstawić moje ulubione 3 produkty ostatnich miesięcy, dzięki którym w łatwy sposób możemy uzyskać naturalny a jednocześnie elegancki efekt.

1. Podkład rozjaśniający do twarzy Christian Dior, Diorskin Star, Studio Makeup

Zakup tego produktu był strzałem w dziesiątkę i polecam go w 100% Podkład ma bardzo delikatną, lekką konsystencję co przekłada się na jego nakładanie, idealnie się rozprowadza nie pozostawiając efektu maski. Tworzy efekt perfekcyjnej, rozświetlonej cery ale bez efektu świecenia skóry co jest dużym plusem. Moja cera nie należy do idealnych, ma lekkie przebarwienia oraz zaczerwienienia a mimo to podkład Diorskin Star idealnie radzi sobie z zatuszowaniem moich niedoskonałości. Pigmenty koloru neutralizują nierówności kreując idealny blask. Produkt zawiera ponąć w swoim składzie wyciąg z kocanki włoskiej, który ma wspomagać odnowę komórkową.
Osobiście bardzo podoba mi się również jego zapach, sprawia jakby był lekko perfumowany pomimo iż nie zawiera alkoholu.
Kolejnym plusem jest jego wydajność, używam go 5 miesięcy (a maluję się prawie codziennie) i końca nie widać.
Do nakładania podkładu używam Make Up Ei firmy ebelin, który zakupić można w drogeriach marki dm i który sprawdza sie idealnie. Gąbka jajo nie zawiera lateksu i jest antybakteryjna, a podkład naprawdę super się rozprowadza.

Kolejny mój ulubiony produkt to:

2. Maskara Sublime De CHANEL

Kolejny udany zakup, mija już ponad 5 miesięcy a ja jej wciąż używam, co prawda już końcówka, no ale uważam, że 5 miesięcy wydajności podczas codziennego stosowania to bardzo długo.
Maskara wydłuża oraz świetnie rozdziela rzęsy dając bardzo naturalny efekt oraz perfekcyjnie podkręca, zalotkę można wyrzucić do kosza ;) Dużym plusem jest również konsystencja, która sprawia, że już od pierwszej aplikacji tusz bardzo dobrze się nakłada nie sklejając rzęs. Tusz posiada również bardzo fajną szczoteczkę, na której nie zbiera się za wiele tuszu co jak dla mnie jest bardzo istotne. Kolejną zaletą jest jego trwałość, spokojnie utrzymuje się na rzęsach do 10 godzin bez okruszania co jest wielką zaletą.

Ostatnim produktem z mojej listy jest:

3. Aksamitna szminka do ust CHANEL, Rouge Allure w kolorze Séduisante

Zachwycił mnie jej kolor, idealny odcień różu pasujący do makijażu na każdą okazję a szczególnie do makijażu dziennego.
Szminka ma delikatną, aksamitną konsystencję co ułatwia jej aplikację. Jedyny jej minus to to, że nie utrzymuje się na ustach wystarczająco długo, szczególnie podczas posiłku, ale i tak warto ją mieć w swojej kolekcji ;)

A jakie produkty należą do Waszych ulubionych?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe