Recenzja skarpetek peelingujących Holika Holika

21:21


 OOOOOOMMMMMGGGGGG!!!!! Recencja będzie krótka, bo co tu dużo mówić - jestem zaskoczona pozytywnie efektem! Ale od początku... Pierwszy, drugi, trzeci dzień nic - chyba coś jest nie tak. Złuszczanie rozpoczęło się piątego dnia i trwało ok 5 dni. W ostatni dzień wymoczyłam stopy w wodzie z sola i wykonałam peeling. Po osuszeniu stóp ręcznikiem pojawiło się wielkie WOW!!! Moje stopy już dawno tak dobrze nie wyglądały, nawet po wyjściu od kosmetyczki. Ciekawa jestem jal długo utrzyma sie efekt, oczywiście dam wam o tym znać.
 Podsumowując: polecam skarpetki peelingujące z całego serca. Jestem pewna, że nie będziecie zawiedzione!

PS. Lakier na paznokciach to Essie - Watermelon

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe