Long weekend in Munich

18:52

Długi weekend majowy to czas, który chętnie spędzamy gdzieś poza domem, aby chociaż na chwilę zmienić otoczenie oraz poczuć inny klimat czy też poznać inną kulturę. Ja osobiście lubię tego typu weekendy poświęcić na zwiedzanie interesujących mnie metropolii. W tym roku nigdzie nie wyjeżdżałam co oczywiście nie oznacza, że się nudziłam. Tym razem odwiedzono mnie co dało mi możliwość zapoznania moich gości z tym uroczym, interesującym i pełnym niesamowitych wartych zobaczenia miejsc miastem jakim jest MONACHIUM!
Każdy z Was z pewnością uwielbia podróżować a Monachium i jego okolice jest miejscem, które z pewnością warto zwiedzić. Każdy z Was znajdzie tutaj coś dla siebie. Miłośnicy sportu oraz maniacy samochodowi jak i motorowi, fani dobrej muzyki, dla Nas kobiet wiele uroczych zakątków aby napić się dobrej kawy, poplotkować oraz spędzić czas na drobnych zakupach ;) ten kto jest miłośnikiem piwa będzie czuł się jak w niebie gdyż bawaria słynie z najsłynniejszego chyba na świecie święta piwa, a w tutejszych tawernach z pewnością można poczuć owy klimat, dla tych którzy cenią sobie bardziej spokojniejszy wypoczynek polecam wybrać się trochę poza okolice miasta gdzie można delektować się przepięknym alpejskim krajobrazem.
Nie będę Was zanudzała opisami, które przeczytacie w każdym możliwym przewodniku liczę,  że zachęce Was swoją fotorelacją ;) Enjoy!

PS. Zdjęcia autorstwa Michała J.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. przygotowałaś rewelacyjną foto relację ! cudne miasto , z całą pewnością warte odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monachium to fantastyczne miasto! Miałam okazję zwiedzić je kilka lat temu i byłam bardzo mile zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce:) Tylko trochę za dużo tych zdjęć moim zdaniem. Zostawiłbym 2/4 zdjęć i post nadal byłby świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała masa bardzo ładnych zdjęć :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post , super fotki:)
    z przyjemnością zwiedziłam rożne zakątki Monachium :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnezdjecia
    !zapraszam na mojego bloga
    http://natxxvxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. MAgiczne miejsce pełne historii, sztuki i mody! Cudowne zdjęcia kochana!
    Dziękuję, że mnie tam zabrałaś w tym wpisie!\

    pozdrawiam,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe