Sneakers perfect for Spring/Summer'14

13:50

W zeszłym miesiącu pisałam o najnowszej kolekcji Chanel, którą Karl Lagerfeld połączył z trampkami. Uważam ten pomysł za strzał w dziesiątkę.
Ostatni raz szalałam tak za trampkami Adidas Super Star pamiętacie je??? Były czaderskie ;) W zeszłym roku oczarowały mnie Air Maxy i Conversy, ale dopiero w tym sezonie zdecydowałam się na ich zakup gdyż sportowe obuwie nigdy nie należało do moich ulubionych.
Nie żałuję zakupu, obie pary są niesamowicie wygodne i podoba mi się idea łączenia ich z różnymi stylami. Sprawdzają się w każdej mojej stylizacji ;)

You Might Also Like

2 komentarze

  1. uwielbiam conversy <3 ! sama nie noszę ale kocham je u innych i kto wie może kupie sobie i ja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa zapomniałam dopisać :D Mega masz tą ramoneskę <3 !

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe