Codzienny makijaż

17:11


   Odkąd pamiętam mój makijaż był zawsze bardzo delikatny, można stwierdzić, że wręcz niewidoczny. Stawiałam  i stawiam na jakość kosmetyków a nie ilość. W dzisiejszym poście chce wam przedstawić kosmetyki, których używam od kilku miesięcy. 
   Obecnie moim ulubionym podkładem jest Lancone Teint Miracle - jest to podkład bardzo lekki oraz roświetlający. Uwielbiam go za to jak wygląda na buzi, pomimo swojej lekkości ładnie wyrównuje koloryt skóry i skóra wygląda po nim bardzo świeżo. Jeśli chodzi o róż to długo szukałam tego jedynego i w końcu znalazlam - Mac w kolorze Well Dressed. Uuuuwieeeellllbiaaaammm goooo! Jest bardzo delikatny, pięknie ożywia skórę, skóra po jego aplikacji wygląda zdrowo oraz promiennie. 


   Kolejnym kosmetykiem jest korektor z firmy Collection 2000 Lasting Perfection Concealer - niestety nie jest dostępny w Polsce. Jest to korektor mocny kryjący, który stosuję pod oczy. Brązową kredką wykonuję delikatną oraz cieńką kreskę nad górą granicą rzęs - jest to kredka Catrice. Cóż mogę powiedzieć kredka jak kredka, ja jestem z niej zadowolona, utrzymuje się cały dzień i to mi wystarczy. Linię wodną maluję cielistą kredką z Max Factor. No i tusz - aktualnie jest to Collistar Infinito - nie jestem z niego jakoś bardzo zadowolona, skleja rzęsy i czekam aż się skończy. 


   Szminka, błyszczyk - wybór zależy od dnia i humoru:) w ostatnich dniach używam szminki z Maybelline z serii Color Whisper w kolorze Pink Possibilities nr 130 - ładny kolor, ładny połysk.


   I to wszystko! A jaki jest wasz ulubiony makijaż? 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe