Red Lips!

21:55

Uwielbiam soczysto krwiste usta u kobiet :) Im bardziej elektryzujący odcień szminki tym lepiej! Sama posiadam kilka odcieni i używam ich przy różnych okazjach do wielu stylizacji. Kasia wiedząc, że czerwień jest moim ulubionym odcieniem pomadki doskonale trafiła ze świątecznym prezentem dla mnie :) Za co dziękuje bardzo :*
Oszalałam na punkcie tej szminki!!! Kolor jest wspaniały, a jej trwałość zaskoczyła nawet mój mus do demakijażu ;) i co najważniejsze jest wspaniale matowa więc stwierdziłam, że takim produktem warto się pochwalić i z czystym sercem Wam go polecić :)
Szminka Sephora Cream Lip Stain red Rouge velouté sans transfert odcień absolutely red.
Polecam Wam również szminkę Rimmel Lasting Finish Lipstick w odcieniu Alarm, nie jest niestety tak trwała, ale również matowa co daje wyrazisty czerwony odcień!
Kolejnym moim ulubionym odcieniem szminek jest róż, do którego przekonałam się dopiero zeszłej wiosny i od tego momentu różowa jak i oczywiście czerwona szminka obowiązkowo znajduje się u mnie w torebce.

Śmiało polecam Wam:
1. Szminka Maybelline Color Sensational 910 shocking coral
2. Pomadka i błyszczyk 2w1 z kolagenem Celia 512
3. Błyszczyk Maybelline Color Sensational Shine Gloss 150 pink shock.

A jakie są Wasze ulubione i sprawdzone odcienie? Jestem ciekawa Waszych propozycji ;)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Piękny odcień Rimmela :)
    Mam prośbę, mogłabyś kliknąć u mnie w baner Aupie i linki w notce? Staram się o współpracę z nimi i to dla mnie bardzo ważne. Mam nadzieję, że mogę na Ciebie liczyć. Z góry dzięki! ♥ stay-charming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Done ;) Nie znalam tej stronki, a interesujaca :) Moglabys cos wiecej o niej napisac?
      Pozdrawiam i powodzenia!

      Usuń
  2. Polecam szminkę z Inglota;) Używam i jestem mega zadowolona;) Najważniejsze jest to, że ich szminki ''nie wysychają'' tzn długo po nałożeniu się błyszczą.

    WIESZ CO NOWEGO U MNIE?
    ZAPRASZAM
    http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Inglota jeszcze nie uzywalam, szukalam wlasnie takiej, ktora nie bedzie blyszczec tylko bedzie matowa i trwala.
      Chetnie do Ciebie zajrze!
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Jaki ciekawy wpis :)
    Z przyjemnością obserwuję :)

    Może masz ochotę zaobaczyć i ewentualnie zaobserwować mój blog?
    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i'm a big fan of bright red lips too! you look amazing in the pink and red lipstick colours! <3
    Check out my latest post featuring Panther Sweater from Breaking Rocks :)
    AL xx
    RASSP blog

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwone usta to jest to!!
    z pozdrowieniami:*

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe