Spring Mood with GUCCI

07:00

Dziś pierwszy dzień wiosny, dzień na który czekam zawsze z utęsknieniem. W tym roku wiosna chyba wyjechała na dłuższe wakacje, ale wierzę, że już pomału będzie do Nas wracała. Szczerze, nie lubię zimna, pisałam już o tym nie raz, ale to nie z powodu zimna tak bardzo tęsknie za wiosną i latem. Głównym powodem jest moje samopoczucie, które podczas zimy zdecydowanie jest mało optymistyczne, choć walczę z tym bardzo by nastawić się pozytywnie, prędzej czy później dopada mnie jakaś mała depresja. Dlatego już z utęsknieniem czekam na cieplejsze i dłuższe dni oraz słońca w dużej dawce. Też tak macie, że Wasz nastrój i pozytywna energia obniża się do minimum? Czy u Was już nadeszła prawdziwa wiosna, czy też zrobiła sobie labę? W związku z pierwszym dniem wiosny, przywołuję ją tutaj na blogu moim idealnym na cieplejsze dni lookiem. Co prawda zdjęcie były robione początkiem jesieni, ale temperatura była o wiele wyższa, taka jak powinna być już wiosną. Nie zdążyłam opublikować tych zdjęć dlatego stwierdziłam, że będzie idealny na początek wiosny w mieście, aby zainspirować Was nowym lecz jak najbardziej klasycznym i zawsze sprawdzającym się Casual Lookiem. Czerń i biel to zawsze dobre połączenie, klasyczna biała koszula, zawsze będzie dobrze wyglądać i nada nam elegancji oraz kobiecości. Czarne rurki również Must Have w naszej szafie, czy to wiosna, czy też zima sprawdzą się do każdej koszuli, t-shirta lub sportowej bluzy, co kto lubi. Całość podkręciłam paskiem i klasyczna, prosta stylizacja nabrała oryginalności. Jak Wam się podoba? Lubicie takie klasyczne połączenia? Ciekawa jestem na jakie kolory i styl stawiacie w nadchodzącym sezonie SS 2018?

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe