Spring shopping

09:12

Follow my blog with Bloglovin

Pomimo, że trwa jeszcze kalendarzowa zima w Monachium już od dłuższego czasu prawie wiosna. W ostatnie kilka weekendów termometry wskazywały 18 stopni na plusie. Jak dla mnie super, w tym roku nie tęsknię za zimą.
Gdy widzę za oknem taką pogodę od razu  ogarnia mnie chęć żeby wybrać się w góry lub w inne ciekawe miejsca aby cieszyć się słońcem. Niestety ostatnio nie było ku temu okazji więc spędziłam czas równie miło czyli na drobnych zakupach przy okazji plotkując i spacerując z przyjaciółką po mieście :)
I tym razem udało mi się upolować kilka fajnych rzeczy, szczególnie kurtkę, na przecene której czekałam już od zeszłego sezonu i nareszcie dorwałam ją za -50%.
Oto kilka "selfie" fotek ;)

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* też mnie zachwyciła ;)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Bardzo fajna stylizacja :) Dodaj zdjęcie na nowo powstałym portalu www.cassual.pl, którego zadaniem jest promowanie fajnych,modowych blogerek.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe