Lato w mieście #City Look

15:22

Ten tydzień w Monachium był bardzo upalny, prawdziwe lato pełną parą, momentami nie do zniesienia, zwłaszcza jak większość dnia trzeba spędzić w pracy gdzie obowiązuje Dress Code. Na szczęście weekend nie zobowiązuje, nawet w mieście, a więc wybór garderoby jest dowolny. Ostatni czas był dosyć intensywny i upłynął mi na podróżach dlatego na ten weekend czekałam już z utęsknieniem, aby cieszyć się chwilą tylko dla siebie. Z racji, że od soboty wieczora zapowiadali już znowu opady deszczu, chciałam nacieszyć się słońcem i miastem. Dlatego już wcześnie rano wybrałam się rowerem na miasto, aby pospacerować po moich ulubionych miejscach i zobaczyć co nowego na wyprzedażach. W ten upalny dzień postawiłam na szorty jeansowe i mój hit tego sezonu, czyli kolejną bluzkę typu 'hiszpanka', która zdecydowanie będzie moją ulubioną częścią garderoby tego lata. Do tego wybrałam moje wygodne sandałki z zeszłego sezonu i do całości dodałam wisiorek w stylu boho co nadało oryginalności całej stylizacji. A co upolowałam na wyprzedażach? Właśnie ten kapelusz, który widzicie na zdjęciach, przydał się idealnie podczas tego upału, wreszcie znalazłam taki w odpowiednim rozmiarze dla mnie. Kolejną rzeczą jaką upolowałam to wymarzone japonki firmy HAVAIANAS, urlop zbliża się wielkimi krokami i pomału trzeba się zaopatrzyć w przydatne rzeczy. Aktualnie rozglądam się za bikini, ale nic ciekawego dla siebie nie znalazłam, polecacie może jakieś marki-sklepy? Co sądzicie o takiej letniej stylizacji, podoba się Wam? Jakie są Wasze ulubione trendy na ten letni sezon% JEstem bardzo ciekawa co Wy lubicie nosić w tym sezonie.

Bluzka - ZARA Szorty - pull and bear Sandały - Nuovo Kapelusz - H and M Okulary - Ray Ban Zegarek - Michael Kors Branzoletka - Christ - Jette Wisiorek - Parfois Japonki - havaianas

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe